Od wczoraj jest awaria z importem danych kupujących z Allegro do przesyłek paczkomatowych na Inpost. W skrócie, jeżeli ktoś kupił na Allegro wybierając opcję paczkomaty Inpost, to sprzedający nie ma możliwości zrealizowania takiego zamówienia. Awaria rzecz nieunikniona, ale!
1. W Inpost nie wiedzą kiedy zostanie usunięta
2. W Allegro można sobie pisać, a odpowiedź jak przyjdzie to będzie
3. Jako sprzedająca poprosiłam Inpost o przysłanie mi maila z informacją o problemach technicznych, tak żebym mogła poinformować klientów o opóźnieniach i zostałam wyśmiana
4. Poprosiłam o zamieszczenie takiej informacji na stronie Inpost żebym mogła powołać się na nią informując swoich klientów o opóźnieniach i też zostałam wyśmiana
Ostatnią deską ratunku jest nagłośnienie problemu, bo kupujący ma prawo oczekiwać wysłania towaru zgodnie z deklaracją w 24h lub otrzymać wiarygodną informację dlaczego będzie opóźnienie.
Komentarze (50)
najlepsze
Witam,
aktualnie serwis allegro.pl boryka się z problemami technicznymi odnośnie przekazywania informacji na temat zapłaty i dostawy zamówień dokonanych w dniach 25.07.2017r.oraz 26.07.2017r.
W związku z tym mogą wystąpić opóźnienia w realizacji zamówień.
My ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby te zamówienia zostały zrealizowane bez zakłóceń.
Szczegóły na temat awarii, w tym aktualne informacje, można znaleźć na facebook'u - @AllegroPomoc.
Prosimy o wyrozumiałość.
Nie działa nie tylko import do paczkomatów, Menedżer Sprzedaży i inne zewnętrzne programy nie pobierają danych o formularzach zapłaty i dostawy.
Problem został już podobno zlokalizowany i rozwiązany ale zaległości będą nadrabiać w przybliżeniu do 10 godzin.
Awaria rzecz nieunikniona ale!
1. W Inpost nie wiedzą kiedy awaria zostanie usunięta.
2. Do Allegro można sobie pisać, a kiedy odpowiedzą nie wiadomo, telefonów i czatu brak.
3. Poprosiłam o zamieszczenie info na stronie Inpost o awarii lub przysłanie mi na maila informacji o problemach technicznych żebym mogła powołać się na nie informując kupujących o opóźnieniach z wysyłką towaru
@Kacha_z_gor: bo to nie ich błąd, spowodowany nie ich problemem. To tak jakbyś poszła do Biedronki zapytać kiedy na wypoku naprawią tagi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kacha_z_gor: niech zgadnę- jakby odpisali, że "zajmujemy się problemem, postaramy się rozwiązać go jak najszybciej" to