KER: reklama Zaadoptujfaceta.pl nieetyczna, bo uprzedmiotawia mężczyzn
Przedstawianie mężczyzny w roli obiektu seksualnego, który jest łapany przez kobietę za brodę i jak towar, trafiający potem do sklepowego wózka na zakupy, świadczy o przedmiotowym traktowaniu i braku odpowiedzialności społecznej - uznała Komisja Etyki Reklamy, analizując spot portalu randkowego.
Hahazard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 90
Komentarze (90)
najlepsze
1) "gdyby sprawa dotyczyła feministek to byłaby g.wnoburza. Dobrze, jest równość!"
2) "hehehe, zupełnie jak jakieś głupie feministki"
Czy tradycyjnie Św. Tomasz musi patrzeć na połączenie opcji 1 i 2 jakby wcale nie były one z sobą wzajemnie sprzeczne.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
(✌ ゚ ∀ ゚)☞