Taksówkarze przeciwko Uberowi – czego możemy nauczyć się o strategii?
Uber zaproponował tańsze przejazdy? Może. Ale zaproponował też szybką i wygodną płatność, czyste samochody z wodą i cukierkami dla pasażerów, brak „szarej strefy” (paragonik będzie potrzebny?), uczciwe przejazdy (w każdym podsumowaniu jest trasa, którą kierowca wybrał).
a__s z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 97
- Odpowiedz
Komentarze (97)
najlepsze
@AnonimowyWykopowicz: Dlatego w naszym - klientów - interesie jest to, aby istniały zarówno korporacje taksówkarskie jak i przewoźnicy Ubera. Osobiście byłabym gotowa poprzeć protest taksówkarz, gdyby tylko walczyli o uproszczenie przepisów dla siebie, a nie totalne pozbycie się Ubera.
@jacekmi: Egzamin z topografii miasta jeszcze kilka lat temu miał sens, dziś to jedynie niepotrzebne utrudnienie dla taksówkarzy. Klientowi raczej obojętne jest to czy kierowca jedzie kierując się własną pamięcią czy też nawigacją. Ważniejsza jest cena, czas przejazdu, uczciwość i stan samochodu (na tyle dobry, by człowiek nie musiał martwić się w nim o własne życie).
@DzikiPiesDingo: Błędnie zinterpretowałeś cytowany fragment. Nikt w nim nie twierdzi, że taksówkarze nakładają na siebie różne obowiązki prawne. Tu raczej chodzi o to, że uważają oni, że to my klienci oczekujemy od nich tych certyfikatów. I niestety, autor tych słów ma tu rację. Wielokrotnie w rozmowach z taksówkarzami na temat ubera słyszałam, że przecież taksówkarze są lepsi, bo mają
@DzikiPiesDingo: Super argumentacja - ale tam gdzieś tez nie lepiej XD
Dodałbym jeszcze możliwość oceny kierowcy
Dla standardowych samochodów koszt przejechania kilometra według rozporządzenia ministra ds. Infrastruktury to, dla większości samochodów, ok 90 groszy (benzyna + części + utrata wartości ze względu na przebieg).
Czyli jeżeli współdzielisz koszty (kierowca dostaje mniej niż 90 gr za kilometr), to nie zarabia i przewóz nie ma charakteru zarobkowego.
Kolejna przesłanka
za facebooka zawsze zakop
Jak tak dalej pójdzie to będą po tej Warszafce tylko górników wozić( ͡° ͜ʖ ͡°)