Kiedy "ładne" opakowanie powoduje katastrofę sprzedażową
![Kiedy "ładne" opakowanie powoduje katastrofę sprzedażową](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_ABG8k7eu8pmuOsXZ6EGFvZaDaaboytuX,w300h194.jpg)
Tropicana to sok pomarańczowy, który przeszedł rebranding. W ramach tych działań całkowicie przeprojektowano opakowanie, zmieniono logo produktu... i w miesiąc produkt stracił 20% sprzedaży...
![Jazzbabaryba](https://wykop.pl/cdn/c0834752/a0f256ca65f22bea36ddf1f237d387aac9d064ee0be8a668c5c932e0174e9768,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 224
- Odpowiedz
Komentarze (224)
najlepsze
Patrząc na ten rebranding wcale spadek mnie nie dziwi a to, że tylko o 20% ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Naprawdę ludzie są tak durni, że wybierają produkt patrząc na obrazek na opakowaniu?
Opakowanie też ma inną ciekawą cechę, potrafi sprawić że produkt wydaje się ekskluzywny, lepszy, a jak zobaczysz że cena jest wyższa od tego obok to pomyślisz "ooo, drogi, dobre to musi być".
No i podstawa, jak coś jest reklamowane, to jest znane. Jak jest
@abcdefgieha: Chyba się nie zrozumieliśmy - ja nie mówiłem o próbowaniu nowych produktów (bo tutaj nie da się ocenić smaku, więc i tak trzeba spróbować), tylko o odrzuceniu wcześniej kupowanego produktu tylko dlatego, że zmienił się obrazek na kartonie.
No kurde, to tak jakbyś pół życia pił żubry, smakowałyby ci niczym boski napój, ale nowa butelka ma czerwony kapsel, więc żubra
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_vxJGyh094a2PW7yP8N46nbZ4dFH2pZTY.jpg
PobierzSzkoda tylko źle zainwestowanych pieniędzy
źródło: comment_oqPPIuqZPN0PUtLvrbvlZrdCkg01bt4y.jpg
Pobierz