Kiedy "ładne" opakowanie powoduje katastrofę sprzedażową
Tropicana to sok pomarańczowy, który przeszedł rebranding. W ramach tych działań całkowicie przeprojektowano opakowanie, zmieniono logo produktu... i w miesiąc produkt stracił 20% sprzedaży...
Jazzbabaryba z- #
- #
- #
- #
- #
- 224
- Odpowiedz
Komentarze (224)
najlepsze
- No, to ma impact, ten powiew świeżości, to przyciąga oko, od razu widać, że sok naturalny, zdrowy, leczy raka i koklusz, logo ma moc i się doskonale tłumaczy, nie ma negatywnej energii, tylko śmiałe spojrzenie w przyszłość i jasny znak dla targetu, że to nasze, nowe, w oparciu o
- Na Statoil!"
#gimbynieznajo
A teraz jakieś Cyrkle Klej... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
No moze i tak bylo, grunt wiadomo o co chodzi :-P
http://image.ceneo.pl/data/products/15175482/f-pudliszki-flaki-wolowe-po-zamojsku-520g.jpg
na
http://www.pudliszki.pl/files/7014/1416/4325/Flaki_woowe_po_zamojsku_500g.jpg
Dodatkowo jakoś wyjątkowo nieszczęśliwie właśnie przy tej zmianie trafiłem na partię produktu nieco gorszą jakościowo. Nie niejadalną - ale to wzmocniło - dosłownie- niesmak. Także nieznaczny wzrost cen produktów w tym okresie dołożył swoje (nie tylko ich).
O ile pamiętam zmiana obejmowała i słoik i kolorystykę. Te nowe kolory wyglądają tak, jakby słoik stał z pół roku na słońcu w sklepie
@bialy100k: i gramaturę sądząc po nazwach w linkach ( ͡° ͜ʖ ͡°) jakoś to tak się przypadkowo dzieje że wraz ze zmianą opakowania idzie zmiana gramatury produktu ( ͡° ͜ʖ ͡°)