Kiedy "ładne" opakowanie powoduje katastrofę sprzedażową
Tropicana to sok pomarańczowy, który przeszedł rebranding. W ramach tych działań całkowicie przeprojektowano opakowanie, zmieniono logo produktu... i w miesiąc produkt stracił 20% sprzedaży...
Jazzbabaryba z- #
- #
- #
- #
- #
- 224
- Odpowiedz
Komentarze (224)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.thebrandingjournal.com/2015/05/what-to-learn-from-tropicanas-packaging-redesign-failure/
Komentarz usunięty przez moderatora
Obecny przykład. Teraz muszą zmienić opakowania.
1) Co za geniusz wpadl na pomysl, zeby logo zmniejszyc, zmniejszyc jego kontrast i umiescic na kartonie w pionie?
2) Wraz z taka zmiana powinna do razu isc DUZA kampania komunikacyjna.
podobnie jak wszelakie agencje rajtingowe/szkoleniowe