@Laszl0: Powoli wstają z kolan, nie jest z nimi aż tak źle. W zeszłym roku sprzedali W Polsce ponad 900 sztuk, co pozwoliło im zajac miejsce tuż za podium. dane za 2016 rok: 1)New Holland (1300)- 37% 2)John Deere (1100) -41% 3)Zetor (1100) -33% 4) Ursus (900) +128%!!! 5) Kubota (900) -18% Potem Case, Deutz FAhr, Claas, FArmtrac, Valtra. Wszystkie też ostro na minusie.
@Laszl0: Jak polityka firmy była żenująca to czemu miało to nie upaść? Zamiast się rozwijać to tkwienie w miejscu i opieranie się na technologii zachodniej. Ile polskiej myśli technicznej w tym ursusie niby jest? Większość to czechosłowacki zetor
@befyt: polska myśl techniczna, klepanie ciągników na czechosłowackiej licencji :D JEdyny polski ciągnik z PRL to był C330, reszta to wariacjie MF/Zetor
@befyt: Ani jeden ani drugi z was nie ma racji Ta ciezka seria ursusów to była na serio polsko-czechosłowacka współpraca. I nie wiem jak tam z drobniejszymi elementami, ale my wymyśliliśmy skrzynie i tylny most, a oni zaprojektowali silnik.
@twar: taki typ zawodów wpisz sobie w yt tractor pulling to zobaczysz, ze tam kazdy traktor podobnie kopci, bo jest bardzo mocno podkręcony. Tam niczym dziwnym nie jest wyciskanie z fabrycznych 120KM okolic 400-500KM A wtedy to juz dym musi lecieć jak oszalały.
Komentarze (76)
najlepsze
W zeszłym roku sprzedali W Polsce ponad 900 sztuk, co pozwoliło im zajac miejsce tuż za podium.
dane za 2016 rok:
1)New Holland (1300)- 37%
2)John Deere (1100) -41%
3)Zetor (1100) -33%
4) Ursus (900) +128%!!!
5) Kubota (900) -18%
Potem Case, Deutz FAhr, Claas, FArmtrac, Valtra. Wszystkie też ostro na minusie.
Ile polskiej myśli technicznej w tym ursusie niby jest?
Większość to czechosłowacki zetor
Komentarz usunięty przez moderatora
Ta ciezka seria ursusów to była na serio polsko-czechosłowacka współpraca.
I nie wiem jak tam z drobniejszymi elementami, ale my wymyśliliśmy skrzynie i tylny most, a oni zaprojektowali silnik.
Wiec kazdy ma swój istotny wkład.
wpisz sobie w yt tractor pulling to zobaczysz, ze tam kazdy traktor podobnie kopci, bo jest bardzo mocno podkręcony.
Tam niczym dziwnym nie jest wyciskanie z fabrycznych 120KM okolic 400-500KM
A wtedy to juz dym musi lecieć jak oszalały.
Komentarz usunięty przez moderatora