Na równej nawierzchni wrzuć wsteczny bieg i ruszając/jadąc do tyłu puść kierownicę obserwując czy auto jedzie prosto czy skręca samo w którąkolwiek stronę.
Po otworzeniu pokrywy silnika warto również sprawdzić miejsca w których czasem występuje "naturalna" korozja lub jej zaczątki w okolicach przedniego pasa, na łączach blach, stan śrub którymi przykręcane są błotniki, pokrywa silnika. Do tego uszczelki przy szybach czy w ich zakamarkach nie ma pozostałości
Komentarze (2)
najlepsze
Na równej nawierzchni wrzuć wsteczny bieg i ruszając/jadąc do tyłu puść kierownicę obserwując czy auto jedzie prosto czy skręca samo w którąkolwiek stronę.
Po otworzeniu pokrywy silnika warto również sprawdzić miejsca w których czasem występuje "naturalna" korozja lub jej zaczątki w okolicach przedniego pasa, na łączach blach, stan śrub którymi przykręcane są błotniki, pokrywa silnika. Do tego uszczelki przy szybach czy w ich zakamarkach nie ma pozostałości
Co do wpisu z tego wykopu, wiele oczywistości, o których jednak często się zapomina.