Włożył 2069 zł w promocję książki i wyciągnął 2,3 mln zł.
Szczegółowy opis strategii promocji polskiej książki wydanej w self-publishingu. Michał ujawnia sposoby na to, jak trafił z #FinNinja do telewizji, radia, magazynów i mediów internetowych - przy minimalnych wydatkach na marketing. Rekord self-publishingu z obejściem tradycyjnych wydawców. Grubo. :)
szaffi777 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 32
Komentarze (32)
najlepsze
mogłeś dodać jeszcze coś w stylu:
ostatnio modne na wykopie
@szaffi777 akurat znam jego blog i czytam regularnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jeszcze jedna rzecz: gdyby nie ta kretyńska okładka i tytuł książka sprzedałaby się jeszcze lepiej. tytuły na okładkach są po to by móc je przeczytać, rządzi się to takimi samymi prawami jak plakaty filmowe dla przykładu. pomysł czcionki pseudo japońskiej wydaje się tworem wyobraźni 10 latka
Komentarz usunięty przez moderatora