Kolosalna różnica wyniku crash testu Volvo XC90(2016) kontra Audi Q7(2017)
Test "Small overlap" wprowadzono w 2012 roku, polega on na uderzeniu 25% szerokości auta przy prędkości 65km/h
![kamcioju](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kamcioju_BYYXRtvbmD,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 246
- Odpowiedz
Test "Small overlap" wprowadzono w 2012 roku, polega on na uderzeniu 25% szerokości auta przy prędkości 65km/h
Komentarze (246)
najlepsze
@pantone: @pwnd: Wydaje mi się, że chodzi o to, że w obu przypadkach kierowca nie zostałby uszkodzony. Nie zmiażdżyło nóg, nie rozwaliło całkiem szyby przedniej, nie rozbił się o ściany. Strefy zgniotu + poduszki go uratowały od obrażeń.
@jaaniety: Oczywiscie ze duze szkody. Jak by byly male to ludzie wewnatrz byli by martwi. Samochod ma sie gniesc i rozpadac wytracajac w ten sposob energie.
Wole wysiasc z totalnie zniszczonego samochodu ktory nadaje sie wylacznie do kasacji niz zeby mnie wyciagneli z samochodu ktory sobie nastepny wlascicel wyklepie
Im wieksze auto tym wiecej energii trzeba wytracic.
http://www.iihs.org/iihs/sr/statusreport/article/51/6/1
@tommad: zobacz w powiązanych test innych aut "Coś do porównania". Między tymi z wykopu jest kolosalna różnica, szczególnie pomiędzy mazdą.