Jaja były jak remontowali A4 i użyli pasa awaryjnego do utrzymania dwóch pasów ruchu, robiąc tym samym Stop dla osób zjezdzsjscych z s1 na autostrade. Jeden Pan tir jechał na pamięć i prawie mnie przybił do osobówki jadącej obok ;/
Kierowca ciężarówki za wcześnie zaczął zmieniać pas i mógł nie widzieć w lusterku osobówki która właśnie na niego wjeżdżała. Wina ciężarówki, ale długość tego pasa to jakieś nieporozumienie. Wyhamować z 90 do 40-30 czterdziestotonowym zestawem i jeszcze zmienić pas na takim odcinku nie jest wcale takie proste.
@raglegumm: Skądże znowu, ciężarówką? Wiesz że jak on wyhamuje z magicznych 89,999(9) w nieodpowiednim czasie to nie dojedzie na czas, świniaki mu się na pace rozmrożą, szef premię utnie a ludzie z głodu pozdychają ( ͡°͜ʖ͡°)
Miałeś znak ustąp pierwszeństwa, powinieneś być bardziej czujny, kierowca dużego składu potrzebuje więcej miejsca na zjazd z Eski i to że ktoś tak namalował ciągłą linię świadczy o braku jego wyobraźni...
@reddml majac nr naczepy. Date czas i miejsce zdarzenia bez problemu dojdziesz w ktorym aucie viabox zapikał. A po zleceniach i przesluchaniach, kto prowadzil.
Komentarze (124)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/bezpieczenstwo/272602,Kiedy-mozna-lamac-przepisy-drogowe.html
Grupa terapeutyczna będzie z ciebie dumna.
@Jelen_Maurycy: Ty lepiej sprawdź, czym jest włącznie się do ruchu. Winnym ewentualnej kolizji byłby kierowca zestawu.
@Anomalocaracid: nie wiem czy wiesz, ale są diesle na gaz