Jak nie powinna wyglądać obsługa klienta na przykładzie buców z K4Sport
Epitety, wyzwiska, w końcu zastraszanie i usuwanie komentarzy - tak spece od 'customer service' reagują na opinie o swoim podejściu do klienta w sklepie internetowym K4Sport. Ku przestrodze.
![korniq](https://wykop.pl/cdn/c3397992/korniq_WyZhdTf7BB,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 90
- Odpowiedz
Komentarze (90)
najlepsze
Kto zakładał tę firmę? Dresiarze?...
Skąd ta moda na korpo-hejt? Jeśli jesteś ogarnięty i masz umiejętności to praca w korpo daje dużo profitów: doświadczenie, kontakty, hajs na poziomie. Mam wrażenie, że autor tych słów jest zwykłym tumanem i próbuje zabłysnąć
@HolyCrab kompleksy i buldupy, bo sami pracują u Janusza biznesu za 1800 PLN netto bez umowy.
źródło: comment_6Q8kcVvFz4fB7rrjCzP3bSW6rOi85jgw.jpg
Pobierz- ciotka (╯︵╰,) weź tam napisz coś miłego bo mnie tu "oczerniają"!
źródło: comment_4IczM3KCXLvNQXqJdqzzsaM8jmeleLwt.gif
Pobierzźródło: comment_DsSFcci1lRGfuKL7mHQmeoLf4axmOHJ1.jpg
PobierzW miniaturce widok strony kontaktowej aktualnego sklepu http://k4sport.pl/ - tak tak, to dział kontakt, Pan Dominik dodaje opinię o swoim sklepie, i jest w trakcie dodawania, to nie jest fotomontaż ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_DZG3v6zJVnH6RUwtoiDiByyx0eMvAyn5.jpg
Pobierz