@wesoly82: Chyba nie zrozumiales - chodzi o to aby przed wiaduktem ustawic ograniczniki na lancuchach na wysokosci samego wiaduktu (lub odrobine nizej) dzieki temu kierowca uslyszy walniecie w belki w naczepe i zatrzyma sie a uszkodzenia od belki na lancuchu beda duzo mniejsze niz od belki przytwierdzonej na sztywno.
@paaszczaktaxi: kiedyś w Białymstoku był tunel ze znakiem 2,7 (to ten stary po prawej. Byłem w okolicy i nie chciało mi się gonić dookoła, a od tej strony tunel sprawiał wrażenie takiego o standardowej wysokości. Jak już prawie wjechałem do środka zobaczyłem, że wysokość tunelu się zmniejsza, bo ulica prowadzi lekko pod górę. Na szczęście zawsze byłem przewrażliwiony na punkcie wysokości auta i nie próbowałem przejechać:) Potem przy
@monalisssa: Jedno z wielu wyjaśnień całej sytuacji jest w opisie filmiku
Can’t the road be lowered?
That would be prohibitively expensive because a sewer main runs just a few feet below the road bed. That sewer main also dates back about a hundred years and, again, at the time there were no real standards for minimum clearance for railroad underpasses.
sporo aut z wypożyczalni (Penske, Enterprise, Budget). W USA takimi autami można jeździć na zwykłe prawko osobowe, ciekawe czy brali pełne ubezpieczenie po dodatkowym koszcie :> Im się nie dziwię, bo pewnie jeżdżą takimi autami od święta, ale że tirowcy się dają na to nabrać to już jest ciekawe
@soderf4991 są 2 możliwości tych wypadków: 1. Testują wzmocnienia mostu; 2. Testują wzmocnienia ciężarówek. Bo nie sądzę by w Stanach żyło aż tylu idiotów...
Komentarze (120)
najlepsze
- Nie... wiozłem, k---a, most i mi paliwa zabrakło...
Mogliby zalać ściekami całą okolicę( ͡° ͜ʖ ͡
https://youtu.be/_uLK2mkWZzM?t=5m48s
„Spod”, k---a!
„Wiaduktu”, a nie „mostu”!
Jakieś to takie fajne oO