@przegranyczlowiek: I dobrze, że wyprzedzający zauważył i kierunkowskaz i busa. Mimo, że miał pierwszeństwo puścił kierowcę tira i dzięki temu uniknęli wypadku.
nie bardzo rozumiem, ale sugerujesz, że miał iść na zderzenie z barierami po lewej stronie?
@simperium: Ironii to bys nie zauwazyl nawet jakby cie centralnie kopnela w dupe, co? Przeciez koles sobie jaja robi piszac ze kierowca ryzykowal uszkodzeniem lampy, nie sądzisz? :)
@heater: nie hamować tylko dodawać gazu i spokojne ruchy kierownicą. Niestety większość ludzi robi odwrotnie i niech się dzieje, a później są wypadki nawet z małej utraty przyczepności.
Jakoś późno zabrał się za zmianę pasa w tych warunkach, do tego skrętna ośka w przyczepie dała o sobie znać na lodzie. Wyszedł zobaczyć tylko czy obrysówka cała. ( ͡º͜ʖ͡º)
Dlatego tego nie rozumiesz. Łuk był wystarczająco ostry. Dodatkowo trzeba przyjąć czas na zakapowanie o co chodzi, zorientowanie się w sytuacji i dopiero reakcja. Kierowca ciężarówki, który spędza tam kilkanaście godzin dziennie nie jest w stanie być w ciągłej czujności. Szczególnie spodziewać się samochodu na środku autostrady.
@feroze_adrien jednak pozostanę przy swoim zdaniu. Typ miał wystarczającą widoczność żeby uniknąć tego typu sytuacji. Nie jechał po krętej górskiej drodze tylko czymś w rodzaju drogi szybkiego ruchu gdzie nie powinno być problemu z widocznością na kilkaset metrów. Dla ciebie jestmistrzem tokyo drift dla mnie się zagapił i o mało kogoś nie zabił.
W Niemczech bardzo często dochodzi do najechania na tył pojazdu ciężarowego lub przczepki/ auta wyswietlającego sygnał nakazujący zmianę pasa
a nie że wpadł w poślizg stracił kontrole i tym podobne bzdey
@Kurot: Ale on stracil kontrole. To ze nie #!$%@? w tego busa to czysty fart. Zobaczyl w ost chwili busa, zmienil pas i przyczepe mu zarzucilo, akurat przyczepa szla w strone barierek kiedy mijal busa, zeby bus stal 20m dalej to by go zamiotl.
Komentarze (81)
najlepsze
@friesee: nie tylko gazu, najważniejsze chyba jak kontrował: nie za dużo, nie za mało - w sam raz.
Niemniej jednak mistrzowski manewr.
@simperium: Ironii to bys nie zauwazyl nawet jakby cie centralnie kopnela w dupe, co? Przeciez koles sobie jaja robi piszac ze kierowca ryzykowal uszkodzeniem lampy, nie sądzisz? :)
https://www.youtube.com/watch?v=4jk9H5AB4lM
Komentarz usunięty przez moderatora
Dlatego tego nie rozumiesz. Łuk był wystarczająco ostry. Dodatkowo trzeba przyjąć czas na zakapowanie o co chodzi, zorientowanie się w sytuacji i dopiero reakcja. Kierowca ciężarówki, który spędza tam kilkanaście godzin dziennie nie jest w stanie być w ciągłej czujności. Szczególnie spodziewać się samochodu na środku autostrady.
W Niemczech bardzo często dochodzi do najechania na tył pojazdu ciężarowego lub przczepki/ auta wyswietlającego sygnał nakazujący zmianę pasa
@Kurot: Ale on stracil kontrole. To ze nie #!$%@? w tego busa to czysty fart. Zobaczyl w ost chwili busa, zmienil pas i przyczepe mu zarzucilo, akurat przyczepa szla w strone barierek kiedy mijal busa, zeby bus stal 20m dalej to by go zamiotl.