Sekrety haseł Metroida (arhn.edu)
Japoński Metroid posiadał wygodną opcję przechowywania zapisywanych gier na dystkietce dzięki czemu gracze nie musieli za każdym razem zaczynać zabawy od nowa. Na którymś etapie lokalizacji tytułu na rynki zachodnie postanowiono jednakprawdopodobnie, by ciąć koszty usunąć system zapisu i zastąpić...
w.....z z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 31
- Odpowiedz
Komentarze (31)
najlepsze
Dmuchając w mikrofon na padzie można było zabijać ogniki(?)
@Ninik: bo ten był jedynie w famiconie (?) w niesie już go chyba nie było. Z resztą fajne rozwiązanie które wróciło, na Wii U można sobie zdmuchnąć co mniejszych przeciwników, przesuwać specjalne platformy itp
https://www.gamefaqs.com/ps/919060-doom/faqs/3832
Z tego wynika, że kod składa się z 10 znaków, każdy znak to około 30 liter alfabetu + cyfry 0-9 + wykrzyknik, czyli powiedzmy około 40 możliwych znaków na literę. Założymy więc że jeden "bajt" przechowuje wartość 0-40. Dwa bajty to wartość od 0-1600.
Zmiennymi jest plansza, poziom HP, poziom opancerzenia oraz lista złożona z siedmiu broni które gracz posiada.
Nawet