To co robi firm InPost przechodzi wszelkie granice.
Paczka nadana 17.11.2016
dziś jest 29.11.2016 Paczka nadal zalega gdzies najprawdopodobniej u kuriera od 21.11.2016 nie może jej doręczyć.
Zaledwie 100 km a przesyłka dzięki tej zjeb..... firmi trwa już ponad 12 dni. Dział reklamacji telefonicznej oczywiście nie odbiera na reklamację złożoną przez strone zero odpowiedzi, kurier odpowiedzialny za dostarczenie paczki również nie odbiera, normalna firma nie może pozwolić sobie na takie podejście do klienta.
NIE POLECAM !
@karma-zyn: ha, skąd ja to znam! wczoraj miałem na Poczcie Polskiej podobny przypadek - dostałem maila, że w ajencji pocztowej oczekuje na mnie przesyłka - list polecony ekonomiczny. Godzina nadania maila 14:35. Odebrałem maila go po 16, ucieszyłem się że w końcu po 6 dniach kilka baterii zakupionych na allegro przyszło, więc poszedłem na pocztę od razu odebrać. A tam przy okienku po odczekaniu 15 minut w kolejce mi pracownica
@PajonkPafnucy: Nie mogę narzekać na kuriera DHL, a ty będziesz i co z tego? To wszystko zależy od kuriera, który region obsługuje. Warto pisać o złym zachowaniu, ale informowanie, że ja jestem zadowolony to dziecinada.
jak ktoś mieszka na zadupiu, w czarnym lesie gdzie jedyny możliwy "dojazd" kuriera to jest łodzią przez mokradła, to niech się nie dziwi. Poza tym trzeba brać pod uwagę czy lokalni kurierzy są ogarnięci czy nie itd. Inpost mi do paczkomatu dostarcza paczki w 28h od momentu kiedy odbiorą od gościa co wysyła. Inna sprawa, że rzutujesz jak działa firma w całej polsce za pomocą swojego przypadku jakby to była sytuacja nagminna.
W całym procesie doręczania nie ma znaczenia odległość bo logistycznie jest to różnie rozwiązane. Przykład, paczka z Krakowa do Zakopanego pokonuje odległość 700 km. Problemem jest to jak oni traktują paczki i jak je doręczają.
Do mnie paczki zamawiane w tym samym mieście, do którego była dostawa potrafiły być w doręczeniu przez 3-4 dni. Albo, jednego dnia o godz. 7 rano dostawałem info o tym, że paczka jest w drodze do paczkomatu, tylko po to żeby o 15 dowiedzieć się, że jest z powrotem w drodze do oddziału inpost, z którego rano wyszła, bez żadnych informacji pośrednich(!). Co ciekawe taką błędną informacje wciskali mi przez kilka dni.
@qwerty54321: O widzisz, i to jest logiczne wytłumaczenie. Tylko, że mi nikt nie był w stanie wyjaśnić co się dzieje z paczką, nawet kiedy pytałem. Wydaje mi się, że przy śledzeniu przez ich stronę mogliby dawać taki komunikat, wtedy byłoby wszystko wiadomo, a tak mam o nich zepsutą opinie.
@ruckus niestety brakuje takiego komunikatu a kontakt mailowy jest bardzo opóźniony. Dopiero przez czat online się dowiedziałem co i jak ale wymagało to czekania godzinę aż konsultant będzie miał czas.
Komentarze (25)
najlepsze
Nie mogę narzekać na kuriera DHL, a ty będziesz i co z tego? To wszystko zależy od kuriera, który region obsługuje. Warto pisać o złym zachowaniu, ale informowanie, że ja jestem zadowolony to dziecinada.
Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
Do czasu.