Czy to koniec Ubera w Polsce? Szykuje się zmiana w przepisach
Licencję taksówkarską oraz specjalny wpis do dowodu rejestracyjnego będą musieli uzyskać kierowcy Ubera, jeśli dalej będą chcieli przewozić pasażerów prywatnymi samochodami. To tylko niektóre z założeń, które znalazły się w nowelizacji ustawy o transporcie drogowym.
uzamkniete z- #
- #
- #
- #
- #
- 233
Komentarze (233)
najlepsze
Tak samo bylo z BlaBlaCar,gdzie wprowadzili #!$%@? oplaty 4zl (czasami to 1/4 kosztow przejazdu) i ludzie zaczeli masowo rezygnowac. Mysla ze Polska to taka Francja czy Niemcy.. tu sie kazdy grosz liczy.
@charlescarmichael222: są, bo Uber jest świetny żeby sobie w wolnym czasie DOROBIĆ. Jako źródło zarobku na pełny etat jest to gównopraca - od biedy pewnie da się wyżyć, ale w ogólnym rozrachunku się w ogóle nie opłaca.
Ja bym wolał, żeby żadnych pozwoleń nie musieli mieć, ani taksiarze, ani uberowcy, bo wolny rynek i te sprawy, ale wypok powoli staje się lewicowo socjalny, więc braku regulacji
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@chanzo: No a co masz wbite w dowód rejestracyjny w polu "przeznaczenie pojazdu"? "Auto służy do przewożenia powietrza"?
Jak pisze że samochód osobowy, to nie oznacza że auto służy do przewozu osób?
Na przykładzie taxi - UBER - standardy, konkurencyjna cena, czysto miło i pachnąco, możesz ocenić kierowcę i narobić mu lipy albo pochwalić itd....
Złotówy - hur dur wsiadaj buraku #!$%@? cię na kasę w mojej starej toyocie albo oplu, hur jak mam
1. W krótkim okresie bezpieczeństwo - kierowcy Ubera nie są wystarczająco weryfikowani i nie są wystarczająco ubezpieczeni by pokryć wszystkie szkody (szczególnie ważne w krajach takich jak USA). W dłuższym okresie Uber ma szanse być bezpieczniejszy od taksówek, po wprowadzeniu odpowiednich ubezpieczeń, regulacji i "background checków".
2. Prywatność - dane uzyskane z ubera mogą być wykorzystywane do szpiegostwa przemysłowego, śledzenia dziennikarzy i polityków. W dłuższym okresie również powinno przestać
@mywu: nie dotyczy Polski
@mywu: dotyczy to także zwykłych taksówek, dziennikarze śledczy na ogół wiedzą jak się poruszać - a te szpiegostwo przemysłowe to sam wymyśliłeś?
@mywu:
@mywu: w żadnym wypadku, jak każda firma ma swoje za uszami - natomiast ma swoje plusy, których wydajesz się nie dostrzegać - jednym z tych plusów może być zakończenie pojęcia "motoryzacja indywidualna" w kontekście dojazdów do pracy - tanie, automatyczne (a przez to