@dawidchz: Takie gadanie, tu lakier miękki, tu turbo siada, bo tu się elektryka psuje... Każdy samochód ma jakiś słaby punkt, aczkolwiek osobiście nie znam nikogo kto narzeka na Maseratti ( ͡°͜ʖ͡°)
@pornold: A ja jestem zawiedziony... ale to może dlatego, że "zakochałem się" w VIII-UFO. IX jest przekombinowana, a X.. no cóż: ładny, ale jestem zawiedziony, bo jest .... taki sam jak połowa tego co teraz inne firmy robią. A UFO było inne niż wszystko.
@herbi: @gramobembol: Na AMA się to zdecydowanie nie nadaje ;) To była gównorobota przez agencję, krótko i bez żadnych konkretnych umiejętności. Mimo to jak na tamte czasy i moje warunki bardzo dobrze płatna. Przynajmniej dwukrotnie lepiej niż przeciętna praca polskiego imigranta w Swindon w tamtym czasie. Honda była Mekką, wszyscy dążyli do zatrudnienia tam.
Nie pamiętam już wydziału czy w ogóle szczegółów za bardzo. To było w 2006 roku. Pracowałem
@razor275: Z ta produkcja i iloscia aut do wyslania do Ameryki beda otwierac nocke na AF wiec jeszcze bedzie miejsc a miejsc. Narazie sa dwie zmiany na AF.
@Przemysluaw: ciekawe, że opłaca im się produkować w UK, a nie w Polsce. Oprócz Hondy swoją fabrykę ma w UK także Nissan, którego jakość spadła wraz z przeniesieniem produkcji z Japonii.
Tyle pracy, a potem i tak jakiś Janusz porysuje, czy zawiśnie na drzewie i będzie do klepania przez innego Janusza. I cała praca poszła w #!$%@? przez roboty w fabryce.( ͡°͜ʖ͡°)
Ciekawe jak bedzie za 2 lata jak Brexit wejdzie w życie, wszystko co wyprodukowane w UK bedzie dodatkowo droższe o cło prawdopodobnie... ehh Japończycy się wkopali troche... chociaż jak pewnie sprawdze w recordach to mieszkańcy Swindon głosowali za Brexitem, chcieli powiedzieć "sprawdzam"? do japończyków?
@AmonGoeth: A ja się w ogóle dziwię, że rozwijali fabrykę w UK. Po jaką cholerę, skoro i tak robią tam Polacy, tyle że trzeba płacić im brytyjskie stawki? Mogli od razu postawić nową w Polsce, byłoby taniej i stabilniej.
@luksus2: W tym roku wlasnie mija 30 lat od kiedy Honda dziala w Swindon. Widocznie im tam dobrze, albo bylo by to zbyt kosztowne aby teraz przesniesc produkcjie np do Polski.
@koniu89: Duzo czesci do Hondy produkowane sa w calej Europie :) nie za duzo tego robia w samej Hondzie. Czesci plastikowe tak. Zderzaki,klapy bagaznika,listwy,progi,dokladki itd. Moze gdyby fabryka byla wieksza to by bylo wiecej rzeczy produkowanej w samej fabryce
Komentarze (161)
najlepsze
Nie pamiętam już wydziału czy w ogóle szczegółów za bardzo. To było w 2006 roku. Pracowałem
Tylko żeby zabezpieczenie blach dobre zrobili.
Mój CRV tez w Anglii robiony i jakby nie był wychuchany, wydmuchany to pewnie sama rdza by była.
No i te silniki ehhhhh... 1.0t i 1.5t. Mocno liczę ze na Europę wypuszcza tez 2.0 150km bo jak nie to na typeR trzeba czekac
@szkari: typowe zdanie typowego passsat 200k usera