Warszawska korporacja taksówkarska traci klientów. Nie przez Ubera.
Czy to na pewno Uber jest przyczyną kryzysu taksówkarskiego? Czy może chamstwo?
tonid z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 122
Czy to na pewno Uber jest przyczyną kryzysu taksówkarskiego? Czy może chamstwo?
tonid z
Komentarze (122)
najlepsze
@przemomemoo: No właśnie nie. Kiedyś taksówkarz to był "pan i władca". Brał klientów z postoju, jakich sobie chciał, takich, którzy jechali tam gdzie mu pasuje itd. Do tego woził #!$%@? i klienty #!$%@?, znał cinkciarzy i innych kombinatorów. A spora część bardzo tęskni za tamtymi czasami i mimo upływu wielu lat nie potrafi się przestawić na "nowe".
PS. Oczywiście nie piszę o
Zadne kampanie, przepisy, czy niszczenie samochodow konkurencji tego nie zmienia.
Jak sie robi ludzi w #!$%@? to zawsze znajda alternatywne.
A stare pokolenie Taxi Januszy musi chyba wymrzec zeby sie cos zmienilo.
Cale szczescie, ze jest alternatywa. Ja w trojmiescie korzystam z Ubera albo EcoCar.
Zamawiam z apki, wiem ile zaplace. Po kursie w kazdej chwili moge sprawdzic czy kierowca nie robil ekstra trasy.
Zwykle za wejscie 7-9zl, w ciagu dnia 1,8-2,8/1km, zabawa zaczyna sie po 22 i w swieta wtedy ceny mocno rosna. (Od 4 do nawet 8zl/km.) Wyjedz poza 1 strefe to sie dopiero zdziwisz :)
Zwykle za wejscie 7-9zl, w ciagu dnia 1,8-2,8/1km, zabawa zaczyna sie po 22 i w swieta wtedy ceny mocno rosna. (Od 4 do nawet 8zl/km.) Wyjedz poza 1 strefe to sie dopiero zdziwisz :)