@ProgramistaHTML: Ale sporo jest rzeczy z kosmosu. W Doomie drzwi mogły otwierać się tylko do góry (a tu otwierają się na boki). Spowodowane to było tym, że drzwi to, technicznie rzecz biorąc, były windy. Ponadto nie można było stawiać pomieszczenia nad pomieszczeniem, bo to była gra z oszukanym 3D (takie mocno rozbudowane 2.5D) Z tego samego powodu nie działało celowanie w pionie, a tu działa.
@Del: o skakaniu nie wspomniałeś :) Ogólnie to mocno zmodowana wersja silnika możliwe, że na bazie Brutal Doom, który bazuje z kolei na porcie GZDoom...
@meffcio: Aż szkoda całej tej roboty. Większe wrażenie, przynajmniej na mnie, zrobiłaby modyfikacja mniej wierna oryginalnemu Half Life, ale za to na podstawowej wersji silnika w 320/200 bez rozmycia, no i przede wszystkim bez motywów wielopoziomowych.
@NightWing: kiedyś to gry miały klimat, te losowe wyrzucanie oczek w chińczyku, turowe szachy czy ich inna wersja dla debilów znana pod nazwą warcaby, nie to co te nowe gówna dla 8klasitów, jak jakieś doomy czy kłejk. no ale gówiarze lubią to co nowe.
Komentarze (61)
najlepsze
W Doomie drzwi mogły otwierać się tylko do góry (a tu otwierają się na boki). Spowodowane to było tym, że drzwi to, technicznie rzecz biorąc, były windy.
Ponadto nie można było stawiać pomieszczenia nad pomieszczeniem, bo to była gra z oszukanym 3D (takie mocno rozbudowane 2.5D)
Z tego samego powodu nie działało celowanie w pionie, a tu działa.