@trueno2: Base fee for attendance of armco truck: €150 Removing damaged armco: €10/metre (x2 or x3 or x4 for multiple-height sections) Replacement armco: €31/metre (x2 or x3 for double/triple height) Removing damaged armco posts: €5.10 each Replacing armco post: €39 each Safety car attendance: €82 per 30 mins (car + 2 people) Circuit closure: €1,350 per hour Recovery truck: €250 (inc VAT) Hospital stay & air ambulance: Let's just say, do
@chavez1: Miałem przyjemność przejechać się taka Meganką w wersji CUP, jada daje poczucia niekończonej przyczepności ale jeden prosty błąd potrafi cię zabić. To auto nie wybacza błędów.
Ma farta bo większość prędkości i energi wytracił w powietrzu koziołkując gdyby walną na czołówkę to by nie wyszedł sam z tego auta. BTW tylko mi się wydaje czy przez chwile jest taki slow-motion nim zaczął bardziej koziołkować.( ͡°͜ʖ͡°)
@pogop: W oficjalnych, profesjonalnych wyścigach/eliminacjach/testach około 80 kierowców. Nie tak źle biorąc pod uwagę, że tor działa od 1928 roku. Brak jakichkolwiek danych co do ilości zejść wśród amatorów ( ͡°ʖ̯͡°)
@kubas89: Tego nie wiemy. Statsy dotyczą tylko oficjalnych wyścigów. w tych nie oficjalnych mówi się, że na torze ginie od 2-12 osób rocznie, ale nie ma żadnej statystyki/listy tych pechowców. Niewykluczone, że i jakiś Janusz poległ ( ͡º͜ʖ͡º)
@general_daimos: pewnie pisaliby o tym w gazetach, wiec z ostatnich paru lat mozna oszacowac przy pomocy Googli i szczatkowej znajomosci niemieckiego
jak dobrze ze przednionapedowki sa takie bezpieczne i prawie nie wpadaja w poslizgi, a jak wpadaja to same z niego wychodza, nie to co tylnonapedowki ( ͡°͜ʖ͡°)
@Bromatologia: Odpowiednie nachylenie podłoża i kąt pod jakim uderzył. Coś ala kauczukowa piłeczka, czasem rzucisz prosto pod siebie a ona Ci w lewo odbije.
na ringu to norma, jak są trackdaye to czasami co pół godziny ktoś się rozbija i tor jest zamykany wiec można czasami spędzić kilka godzin na bramce wjazdowej zanim cie wpuszczą. taka ciekawostka - chłopak będzie musiał jeszcze zapłacić za naprawę barierek ( ͡°͜ʖ͡°) motosport to drogie hobby
@kamichal: Namierza nim cel :). W UK do zeszłego roku był obowiązek wywieszania okrągłej karteczki z potwierdzeniem opłaty podatku drogowego. Często używano do tego takiej specjalnej magnetycznej zawieszki. To jest jej część
Komentarze (119)
najlepsze
(fakt, że przeżył) ale pomyślcie jakie teraz koszty poniesie ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
Removing damaged armco: €10/metre (x2 or x3 or x4 for multiple-height sections)
Replacement armco: €31/metre (x2 or x3 for double/triple height)
Removing damaged armco posts: €5.10 each
Replacing armco post: €39 each
Safety car attendance: €82 per 30 mins (car + 2 people)
Circuit closure: €1,350 per hour
Recovery truck: €250 (inc VAT)
Hospital stay & air ambulance: Let's just say, do
• Removing damaged armco: €10/metre (x2 or x3 or x4 for multiple-height sections)
• Replacement armco: €31/metre (x2 or x3 for double/triple height)
• Removing damaged armco posts: €5.10 each
• Replacing armco post: €39 each
• Safety car attendance: €82 per 30 mins (car + 2 people)
• Circuit closure: €1,350 per hour
• Recovery truck: €190 (inc VAT)
• Hospital stay
BTW tylko mi się wydaje czy przez chwile jest taki slow-motion nim zaczął bardziej koziołkować.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak to jest jak się wyjeżdzą pierwszy raz na tor i daje po garach. Nie takie zakręty się ścinało w need for speedzie co nie mati xD
@general_daimos: pewnie pisaliby o tym w gazetach, wiec z ostatnich paru lat mozna oszacowac przy pomocy Googli i szczatkowej znajomosci niemieckiego
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.wykop.pl/link/2765441/latajacy-renault-megane-na-niemieckim-torze-nurburgring/