@controll: Ali już jest po polsku. Mimo wszystko Grażyny i Janusze powinny skubnac podstaw angielskiego jeśli zamierzają prowadzić interesy globalnie( ͡°͜ʖ͡°)
Tych połączeń kolejowych jest już tyle, że za chwilę będą jeździć na pusto. Istnieją już połączenia z/do Chengdu, Zhengzhou i Wuhan. Wuhan właśnie wprowadziło możliwość załadunku drobnicy do kontenerów, bo mieli za dużo pustych wagonów. Generalnie to nie ma się co za bardzo jarać tymi połączeniami kolejowymi. Czas przejazdu wynosi 14 dni, ale stawka za m3 to 70-80% ceny transportu lotniczego, więc tanio nie jest.
za m3 to 70-80% ceny transportu lotniczego, więc tanio nie jest
@cybermars: Do tego forwarderzy marudzą na LCL i 20', woleliby bookować w całości kontenery 40' albo 20' parami. Z kolei transport morski jest chwilowo bardzo tani, a różnica tych dwóch tygodni dla większości towaru nie ma znaczenia.
Obawiam się, że nie przejdzie... Jankesi trzymają łapę na transporcie morskim to nie pozwolą sobie by jakiś kraj w Europie wschodniej wchodził im w paradę... #niepopularnaopinia
Komentarze (61)
najlepsze
źródło: comment_pwQbZUtzeJJ8WuZMPpryxVF4zoCUOXbV.jpg
PobierzGeneralnie to nie ma się co za bardzo jarać tymi połączeniami kolejowymi. Czas przejazdu wynosi 14 dni, ale stawka za m3 to 70-80% ceny transportu lotniczego, więc tanio nie jest.
@cybermars: Do tego forwarderzy marudzą na LCL i 20', woleliby bookować w całości kontenery 40' albo 20' parami. Z kolei transport morski jest chwilowo bardzo tani, a różnica tych dwóch tygodni dla większości towaru nie ma znaczenia.
Miało być 36-38 dni. Za szybko pisałem
Pociag wyjeżdża i zawraca? :P
#niepopularnaopinia