Reklama w TV, którą widz może sterować
Trochę nietypowo, bo telewizyjnie. Skoda Auto Polska S.A. jako pierwsza marka w Polsce zdecydowała się na wyemitowanie w telewizji interaktywnej reklamy. Wczoraj widzowie TVP mogli za pomocą pilota otwierać i zamykać bagażnik samochodu. Krótko, prosto i przyjemnie.
Ibka z- #
- #
- #
- #
- #
- 76
Komentarze (76)
najlepsze
Żałosny pomysł, załosne wykonanie.
Ale ty głupi :/
1. Na jednym telewizorze może być TVP1 i TVP2 na innych kanałach
2. Łatwe do wykrycia nawet dla idioty - większość telewizorów wyświetla małe okienko z numerem i/lub nazwą kanału.
Każda reklama coś zakłada: że oglądający zrozumie ją, będzie wiedział co zrobić dalej, itd. Prosty przykład: starszy pan/pani ogląda reklamę, która "prosi" o wejście na WWW. Niektórzy nasi dziadkowie (a nawet i rodzice) nie używali
Ciekawe, kiedy do tej ultranowoczesnej technologii dołączą TVP Info. Wtedy to będzie centrum multimedialne :D
"I co jeśli ktoś ani pod 1, ani pod 2 nie ma TVP... "
Jesteś nieprzystosowany do nowoczesnego społeczeństwa i Skoda nie jest zainteresowana tobą, jako klientem ;p.