Nokian: Oszukiwaliśmy podczas testów. Ale to już przeszłość
Nie ucichły jeszcze echa głośnej afery Dieselgate, a na światło dzienne wyszły kolejne oszustwa. Tym razem zarzuty dotyczą firmy Nokian. Finowie wysyłali na testy specjalnie opracowane opony, które nigdy nie trafiały na sklepowe półki
narowerzesamochodem z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 118
Komentarze (118)
najlepsze
Bo jeśli dotyczczas byłes zadowolony (opony zawsze wyhamowały w pore i ładnie sie trzymały drogi), to ta dzisiejsza wiadomosc przecież tego nie zmienia. Nagle nie przestaną Ci dobrze hamować.
Owszem, te opony, ktore masz, moze by testu nie wygrały, ale nadal plasowłyby sie wysoko.
1) Mam zakupione w zeszłym roku opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 (225/45 R17). Mam czasem wrażenie że jedna z nich w zależności od tego jak akurat jest obrócone koło ugina się mniej lub bardziej. W niektórych ustawieniach mam wręcz wrażenie lekkiego "kapcia". Podczas wymiany na zimówki zgłosiłem temat i poprosiłęm by dokłądnie obejrzeli czy nie ma
Co do indeksów - to dzieki za szczegółowe dane - jest chyba tylko drobny błąd - te kilogramy (615, 650 itd) to chyba per koło a nie per oś?
Miałem swego czasu Dunlop sport maxx rt- ponad 2000 zł za komplet. Znikły po dwóch, trzech sezonach. Ale za to jak się trzymały drogi na zakrętach.
Co polecacie w rozmiarze 225/45 r17. Zastanawiam się nad Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3