@Bedziebanczyniebedzie: było 5+ lat temu. Teraz status E46 jest taki sam, jak E36 w 2009-2010 roku, czyli zagościło na wsiach na dobre, wypierając poprzednią generację, która przestaje być punktem pożądania i przedmiotem upalania, a zaczyna drożeć. E46 to dobry samochód, ale na łatwy zakup dobrego egzemplarza z myślą o codziennej jeździe jest już za późno.
Wpadł po prostu w poślizg więc po #!$%@? drążyć temat. Ma bluzę adidasa więc widać, że swój chłop. Ja wiem, że wy lewacy wolicie, żeby to był muzułmanin rozbijający się po polskich drogach autem kupionym za socjal...
Mając 36 lat na karku i mając E46 jako auto służbowe - ten samochód to najgorszy pomysł dla młodych "zdobyfcuf prafka". Akurat poruszam się wersją 143-konną, i wiem że ten samochód wiele może - ale nie #!$%@? w wykonaniu gówniarzy, którzy dopiero co skończyli kurs i jeździli po wiosce. Po pełnym wyłączeniu "przycisku śmierci" - jak to określił mój braciak - to auto jest #!$%@? ciężkie do opanowania. Ćwiczyłem na lodzie, na
zrozumie jak ktoś mu się kiedyś #!$%@? w jego furę za ciężko zarobiony hajs, zostanie na tydzień bez samochodu dymając do roboty PKSem, będzie brał wolne, żeby pochodzić po ubezpieczycielach załatwiać papierki, a na koniec będzie chciał sprzedać to bite auto za -25% wartości
Komentarze (241)
najlepsze
@Bedziebanczyniebedzie: było 5+ lat temu. Teraz status E46 jest taki sam, jak E36 w 2009-2010 roku, czyli zagościło na wsiach na dobre, wypierając poprzednią generację, która przestaje być punktem pożądania i przedmiotem upalania, a zaczyna drożeć. E46 to dobry samochód, ale na łatwy zakup dobrego egzemplarza z myślą o codziennej jeździe jest już za późno.