@WTFaydh: Co lepsze - tam jeszcze "kurz"-śnieg nie opadł a już linka przyczepiona i 5 osób zaczyna ciągnąć, aż przez chwilę się zastanawiałem czy oni nie maja liny holowniczej przywiązanej na stałe :P
@tylko_na_chwile: Z tego co pamiętam to na ostatnim Rajdzie Polski właśnie kibice z Finlandii nie chcieli się podporządkować, o czym głośno się nie mówiło.
@tylko_na_chwile: no, tylko cały myk polega na tym, że oni dobrze wiedzą co robią i wbrew pozorom stoją w bezpiecznych miejscach, np. za linią drzew. W momencie gdy grupka reanimacyjna wylatuje podczas końca rolowania rajdówki, przy wjeździe do zakrętu ustawia się sędzia / grupka hamująca, która zabezpiecza grupkę reanimacyjną. Od razu kolejna rajdówka jest hamowana i nie przerywa pracy grupki reanimacyjnej. Czyszczą miejsce ze złomu i wracają do pozycji wyjściowych.
Powiązane lepsze od pierwszego materiału IMO. Poszedłbym na taki rajd amatorski, te profesjonalne - a zwłaszcza eliminacje do WRC są nudne jak flaki z olejem. Kto był ten wie. Wszędzie inspektorzy bezpieczeństwa, tu nie wolno siadać, wszyscy jadą jak po sznurku.
To jest piękny motosport, a nie jakieś tama kanapeczki tfu kręcenie się po torze na tysięczne sekundy. Chciałbym się przejechać z kierowcą z 3:22. Może ktoś wie jak się nazywa ?
@magiczny_orangutan: bzdura, w tym Kadetcie była mniejsza klatka bezpieczeństwa, kończąca się za głowami kierowcy i pilota. Po co miała być na pełną długość wnętrza, skoro z tyłu nikt nie jedzie?
Jesteście pewni, że akurat w tym rajdzie właśnie nie o to chodzi? Żeby jak najefektowniej #!$%@?ć? Bo jak dla mnie ten, który prawie drzewo przetrącił, wygrywa. ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (90)
najlepsze