Wszyscy w tej sytuacji bronią albo atakują kierowców. Ja natomiast chcę zwrócić uwagę na pieszego. W tej sytuacji zachował się prawie perfekcyjnie. Wszyscy powinni brać z niego przykład. Oczy dookoła głowy, baczna obserwacja otoczenia, przygotowanie do szybkiej reakcji. Tak właśnie powinien zachowywać się każdy pieszy na przejściu bo to właśnie on w razie czego zapłaci swoim zdrowiem albo życiem! Brawo on!
@rossocorsa: Jak widzę, że gość na pasie w drugą stronę się zatrzymał to szybko orientuje się czy nie ma kogoś na przejściu i też się zatrzymuje. Dobrze, że w tym przypadku piesza była kumata.
Nie ma to jak w dupe uprzejmy kierowca - ile to już wypadków było właśnie z takiej uprzejmości. Potem wchodzi do gry ta sama poprawność którą można zaobserwować w sprawie uchodźców - "no przecież zrobił dobrze, był uprzejmy - to nie wina pieszego i uprzejmego" który się nagle zatrzymał a jedynie tego który jechał swoim torem.
@pancelot: gdyby nagrywający się nie zatrzymał to zrobiłby to jadący za nim samochód. Nie po to żeby przepuścić pieszego, tylko że nie miałby miejsca na dalszą jazdę. Wtedy nagrywający jeszcze bardziej zasłaniałby przejście i byłoby jeszcze bardziej niebezpiecznie
żeby w praktyce było tak jak chcą tego wykopki to by trzeba było zatrzymywać się przed KAŻDYM przejściem, co na drogach jednopasmowych wydłuża nam czas przejazdu tak, że pewnie szybciej będzie rowerem
jako piesi chcecie być traktowani jak pociągi (takie porównanie się pojawiło), ale jak można porównać wielkiego, zajebiście głośno trąbiącego kolosa, który przejeżdża przez świetnie widoczny w obu kierunkach przejazd w najgorszym wypadku ze znakiem stop i kilkoma znakami ostrzegającymi wcześniej
Komentarze (203)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Serio mam nagrywać każdą taką sytuacje, i wrzucać na wykopka ?
jako piesi chcecie być traktowani jak pociągi (takie porównanie się pojawiło), ale jak można porównać wielkiego, zajebiście głośno trąbiącego kolosa, który przejeżdża przez świetnie widoczny w obu kierunkach przejazd w najgorszym wypadku ze znakiem stop i kilkoma znakami ostrzegającymi wcześniej