Witam,
zwracam się do Was z olbrzymią prośbą.
Stan faktyczny wygląda następująco.
w marcu br. zakupiłem laptopa Asus UX303LN.Po okolo 5 miesiącach pojawił się problem z jednym z zawiasów. (zdjęcie poniżej)
Udałem się salonu, w którym zgłosiłem usterkę. Zarówno dla mnie, jak i pracownika X-komu, nie ulegało najmniejszym wątpliwościom, że doszło do rozwarstwienia/odklejenia zawiasu od matrycy.(zdjecie w załączeniu)
Po jakimś czasie dowiedziałem się, że naprawa gwarancyjna nie zostanie wykonana ze względu na rzekome uszkodzenie mechaniczne. Szczerze, nie mam pojęcia nawet w jaki sposób mógłbym uszkodzić komputer, a w szczególności zawias. W każdym razie, w razie wątpliwości, chętnie podeślę więcej zdjęć.
Generalnie problem z którym się spotkałem występuje często, wystarczy w googlach wpisać hasło asus ux303 hinge problem i wyskakuje wiele wyników, np z reddita, notebookreview, amazona etc. U każdej z osób występuje analogiczny problem, więc zapewne nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Próbowałem się skontaktować z Asusem, ale jestem zbywany, a jedyna propozycja zakłada naprawę odpłatną.
Z góry dzięki za przeczytanie. Proszę o jakiekolwiek rady co mam dalej robić, do kogo się zwrócić. Powiem uczciwie, że rozważałem naprawę w seriwie zewnętrznym, ale koszt (1.500,oo zł) jest jednak zbyt duży, by sprawę odpuścić i zapłacić.
Komentarze (293)
najlepsze
Narzekaj, że Asus to Asus
( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Komentarz usunięty przez moderatora
Nom, a wystarczyło poszukać przed zakupem. O "gwarancji" tej firmy krążą legendy pd dobrych 10 lat. Tak szczerze @barteklip - na co liczyłeś kupując laptopa tej firmy? Nie pytam złośliwie, po prostu jestem ciekaw. W ramach pomocy masz wykopa ode mnie.
Miałem do czynienia z 3 asusami, w jednym popękała obudowa tak że wypadły zawiasy, w
Czekam na minusy i komentarze że jestem fanbojem, pedałem i co tam jeszcze wymyślicie....
A tak serio to tak to jest jak kupuje się tanie plastikowe zabawki i