Witam,
zwracam się do Was z olbrzymią prośbą.
Stan faktyczny wygląda następująco.
w marcu br. zakupiłem laptopa Asus UX303LN.Po okolo 5 miesiącach pojawił się problem z jednym z zawiasów. (zdjęcie poniżej)
Udałem się salonu, w którym zgłosiłem usterkę. Zarówno dla mnie, jak i pracownika X-komu, nie ulegało najmniejszym wątpliwościom, że doszło do rozwarstwienia/odklejenia zawiasu od matrycy.(zdjecie w załączeniu)
Po jakimś czasie dowiedziałem się, że naprawa gwarancyjna nie zostanie wykonana ze względu na rzekome uszkodzenie mechaniczne. Szczerze, nie mam pojęcia nawet w jaki sposób mógłbym uszkodzić komputer, a w szczególności zawias. W każdym razie, w razie wątpliwości, chętnie podeślę więcej zdjęć.
Generalnie problem z którym się spotkałem występuje często, wystarczy w googlach wpisać hasło asus ux303 hinge problem i wyskakuje wiele wyników, np z reddita, notebookreview, amazona etc. U każdej z osób występuje analogiczny problem, więc zapewne nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Próbowałem się skontaktować z Asusem, ale jestem zbywany, a jedyna propozycja zakłada naprawę odpłatną.
Z góry dzięki za przeczytanie. Proszę o jakiekolwiek rady co mam dalej robić, do kogo się zwrócić. Powiem uczciwie, że rozważałem naprawę w seriwie zewnętrznym, ale koszt (1.500,oo zł) jest jednak zbyt duży, by sprawę odpuścić i zapłacić.
Komentarze (293)
najlepsze
Potrzeba Ci mobilności ? Bierzesz na plecy i śmigasz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BTW. Nigdy więcej ASUSA ;/
wyrobił sobie markę przed laty, ale dzisiaj nie ma nic, co by go wyróżniało... często poza ceną
@Scuti: Przychylam się do pozytywnej opinii o serwisie MSI - w 2010 roku kupiłem (nota bene przez XKOM) netbooka 10 cali. Na wejściu okazało się, że touchpad nie działa. Szybki kurier i sprawa załatwiona w ciągu 10 dni. Po roku padł dysk, żona straciła kawałek magisterki. Wymiana także na koszt MSI. Jednak sama jakość produktu pozostawiała wiele do życzenia.
Gniazdo raz ładowało laptopa, raz nie.
Jako, że laptop był na końcówce gwarancji (door 2 door), wypełniłem zgłoszenie RMA, otrzymałem informację o przygotowaniu laptopa do wysyłki. Przyjechał kurier, parę dni później zadzwonił serwisant, z informacją, że zlokalizował i naprawił usterkę. Naprawa była bezpłatna.
Łączny czas naprawy z wysyłką trwał ok. 2 tygodnie, a laptop działa już 4 rok.