Nowe pociągi... sprzed 40 lat
Koleje Mazowieckie kupiły prawie 40-letnie pociągi z Chorwacji. Na Bałkanach wycofano je z ruchu, podobnie jak w całej Europie. A po Mazowszu będą jeszcze jeździć przynajmniej kolejnych 30 lat.
D.....k z- #
- #
- #
- 60
Koleje Mazowieckie kupiły prawie 40-letnie pociągi z Chorwacji. Na Bałkanach wycofano je z ruchu, podobnie jak w całej Europie. A po Mazowszu będą jeszcze jeździć przynajmniej kolejnych 30 lat.
D.....k z
Komentarze (60)
najlepsze
I tak jest k$$#a ze wszystkim w tym kraju. Zawsze Wam
**Nie wiemy w jakim on jest stanie technicznym (...)**
Widzę ten cytat i rozumiem to w ten sposób, że własnie redaktor naczelny nie zna stanu technicznego pociągów w związku z czym nie wie ile one pojeżdżą. Tyle wynika z Twojego cytatu.
Śmiech na sali.
W czym więc problem? Tania sensacja, zakop.
Przy modernizacji parę osób znalazło pracę, i to jest dla mnie plusem.
Najbardziej zużyte elementy zoostały wymienione, całe wnętrze zostało odnowione i jest jak na mój gust nowoczesne, bardzo ładnie to wygląda. Do tego niezłe kible, przystosowane dla niepełnosprawnych, wyświelacze na których pokazują się najbliższe stacje, czas dojazdu, mapka, komunikaty głosowe.
Wole żeby było 10 takich zmodernizowanych niż tylko 3 ale nowe.
Moim zdaniem bardzo rozsądny wybór.
No tak, ale po co naprawiać i modernizować jak można kupić nowe
Co to w ogóle za gdybanie, że pociągi mogą być w złym stanie technicznym, bo zużyte. Mogą być, no właśnie. A czy
Zapomnieli wspomnieć, że nie tylko nasz kraj kupił te czterdziestoletnie wagony, ale również, Słoweńcy i... Włosi! Idąc za "ŻW": http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/10,440489__Gomulka__zabierze_pasazerow_.html . Tak więc skoro tak nowoczesny kraj jak Włochy inwestuje w te pociągi, to pisanie, że "wycofano je z całej Europy" i sugerowanie, że jesteśmy jakimś tam śmietniskiem jest chyba jednak pewnym semantycznym nadużyciem?!
Chodzi mi tutaj o pociągi, a nie szynobusy którym i tak jest bez różnicy.
Na Śląsku zakupiono nowoczesne niskopodłogowe tramwaje (Karliki - Konstal 116Nd), wszystko fajnie - niestety zaczęły się masowo psuć (skutek niewyremontowania całej długości linii na której kursowały).
Przykładowy odcinek - stan torowiska kiepski, ale na tym zdjęciu słabo widoczny.
"Ponadto 12 jednostek zostało w latach 1965-1966 wyeksportowanych do Jugosławii. Otrzymały tam oznaczenie 311/315-100 (311 to wagon rozrządczy, 315 - silnikowy). Kolejna seria 14 jednostek została dostarczona w latach 1974-1975 i otrzymały one oznaczenie 311/315-200. Obecnie pozostałe egzemplarze kursują w ramach kolei słoweńskich, a 10 sztuk sprzedanych zostało do Włoch. Jednostki słoweńskie zostały zmodernizowane w latach 2000-2002 poprzez montaż nowych silników firmy Siemens AG. W Jugosławii
Miałem kiedyś nieprzyjemność jechać pociągiem z Warszawy do Otwocka. Brakowało szyb w drzwiach, okna w bardzo dużej części zamalowane pseudo graffiti, dwie żarówki awaryjne na cały przedział, taki był obraz zniszczeń. Za kilku idiotów cierpiało wielu pasażerów. Także niech redakcja już dziś zacznie akcję modernizacji mózgów dla niecywilizowanych pasażerów.