Odwieczny problem: lepsze opony na przód czy tył?
Ja zawsze robię na odwrót niż zalecają "eksperci"... w artykule argumenty za przodem i tyłem.
jednorazowy z- #
- #
- 25
Ja zawsze robię na odwrót niż zalecają "eksperci"... w artykule argumenty za przodem i tyłem.
jednorazowy z
Komentarze (25)
najlepsze
Opony na przedniej osi o wiele szybciej się zużywają od tych na osi tylnej, więc prosty wniosek z tego, że opony przednie wykonują o wiele więcej pracy niż opony tylne. Przede wszystkim prawie cała siła hamowania zależy od przedniej osi. Lepsze opony na przodzie = krótsza droga hamowania. Szczególnie zimą! To samo z manewrowaniem zimą. Lepsze opony na przedniej osi zapewnią łatwiejszy start
U siebie mam tylny napęd. W końcu dwa lata temu posłuchałem się takich medialnych apeli i, niestety, założyłem gorsze na przód. Efekt? Od początku niezbyt dobrze się z tym jeździło, a pierwszym dniu w którym spadł śnieg - rozpieprzyłem zderzak i lampę.
Żeby nie było - nie jeżdzę BMW (chyba że syn
Lepiej jest wyhamować na lepszych oponach.
Dla tych co nie wiedzą jak skontrować kierownicą gdy auto pójdzie w "bok".
Na sankach i nartach się da naturalnie skontrować, ale rowerem motorem a broń Bože autem, to lepiej nie. A jak do tego dojdzie to, "ojejku coś się z autem dzieje" i puszczają kierownicę.
Plac, śnieg, butelki i ćwiczyć!
Nie przemawia do mnie. W dalszym ciągu łatwiej będzie wpaść w poślizg z lepszymi oponami na tyle oraz ciężej opanować auto. A jak już przód ucieknie to wydarzyć może się wszystko. Najlepiej mieć znakomite na przodzie i dobre na tyle.
Szczerze jeśli mam
Na fwd tym bardziej ;)
Komentarz usunięty przez moderatora