Łojezu ! Wariat, burak tak #!$%@?. Naraża mnie i moje nienarodzone dzieci na niebezpieczeństwo. Do więzienia z nim... A sorry to Niemcy 600km obok mnie ( ͡°͜ʖ͡°) A to niech śmiga, Niemcy to rasa panów ;) Ale w Polsce za to samo nie zawaham się obrzucać błotem !
@Furiat: W Niemczech, ludzie sa wychowani ze maja autostrady i na nich sie #!$%@?. W Polsce dopiero co autostrady wybudowali i ludzie nie potrafia poprawnie na nie wjechac, a co dopiero na nich #!$%@?.
@WutkaBXL: Nie zgadzam się z tym. Ślimaka na drodze spotkasz i tu i tam. Do tego każdy obcokrajowiec może #!$%@?ć tam 300km/h jeżeli jego maszyna tyle wyciśnie. No i ich autostrady szczerze mówiąc poza ilością nie odbiegają znacznie od naszych. Różnica jest w sposobie myślenia i murzyńskości jak to powiedział Radek S.
Znam ten efekt. Pojechałem raz na wyścigi F-1. Strata czasu i pieniędzy. Bolidy widać przez sekundę raz na pare minut a żeby poznać kto jest kto jest niemożliwe. Wygląda to mniej więcej tak: ( ͡°͜ʖ͡°)
@R2D2_z_Sosnowca: dlatego najlepiej wybierać miejsca na trybunach przy wolnych zakrętach albo na samym końcu prostej startowej (wyjątkiem jest Silverstone - tam mocne hamowanie jest do 3 zakrętu). I patrzeć na kolor kamery.
Nie będzie już lepiej brzmiącej M5 i M3. Motoryzacja obecnie to już tylko ograniczenia emisji i normy Euro 5/6, w celu urojonego ratowania planety, nawet kosztem tak małoseryjnych sportowych aut. Gdzieś od wejścia Euro 5 zamiast wyścigu technologicznego - ogromnej pojemności skokowej i V10/V8, mamy wyścig pseudoekologiczny - downsizing, turbo, obcinanie cylindrów i system start/stop.
@szymonek2213: To tak jakbyś powiedział, że wraz z komputerami ludzie będą wybierać auta z czipami, komputerami pokładowymi itp. a klasyki umrą. Dla przeciętnego zjadacza chleba będzie elektryk na codzień, a kto lubi się bawić to dalej będzie kontynuował pasję.
@prawda6: porównanie dźwięków M5 E60 do F10 i M3 E90 do F30 jest w obu przypadkach zdecydowanie na minus. Do tego te wspomagacze dźwięku z głośników, czy wymuszone strzały z wydechu, które stały się plagą także w innych markach... żenada.
@wicioszek: gdyby ta kamera była ustawiona na samochodzie to rzeczywiście dużo informacji pojawiałoby się na ekranie przez duży kąt widzenia i potęgowałoby to wrażenie prędkości
Tak bardziej dla wyobrażenia prędkości, to samochód jadący 300 km/h jedzie 83 m/s :) Jadać już 60km/h jedziemy 17 m/s. Lepiej pamiętać o zachowaniu bezp. odległości.
@jezinzbezin: Tak? Gdzie? Bo ja widzę zazwyczaj wymuszenia pierwszeństwa, gapiostwo, nieuwagę, siedzenie na zderzaku i głupotę. Czasem zdarzy się coś innego, ale prędkość to przypadki marginalne wbrew statystykom policji i Twojemu zdaniu.
@jezinzbezin: ale rozmowa jest o przyczynie czy o skutkach? Przyczyna tych kolozji nie jest predkosc. Ona decyduje tylko o skutkach. Pozatym nie zabija duza predkosc, a jej niedostosowanie do warunkow na drodze. Jak masz wasko i kocie lby to nie #!$%@? w zabudowanym 60. Za to jak masz dwie jezdnie dwupasmowe z odzielonym pasem zieleni chodnikiem, to jedziesz 90-100 w zabudowanym. Dostosowanie predksoci a nie niska predkosc jest kluczem do
@Winiolek: wrzucałem ostnio fotkę bmw po wypadku przy 160 na godzinę a tutaj mamy 300 wiesz jak wygladał ten samochód??? dajmy na to ze są cholernie silne zabezpieczenia to i tak by wyglądał conajmniej jak ten ze 160. Bądzmy otymistami nawet niech będzie juz te 140 no to się domyśl przyjacielu :) oczywiście pojazd oznaczony byłby jako biohardz
Komentarze (124)
najlepsze
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Np. miałem kolesia w pracy, muzułmanina. Zmienił pracę po 3 miesiącach (wywalili go po okresie probnym).
Spojrzalem sobie z ciekawości na jego linked in i z tego widze to od kilku lat tak zmienia prace co
@DawidWarsaw: to po co tu siedzisz? Czujesz sie niekochany gdzie indziej?
co by było gdyby był wypadek przy takiej prędkości..( ͡° ʖ̯ ͡°)