@barteklodz: Bo to jest dla gimbazy :) ktora nie ma pojecia o prawach fizyki. Oczywiscie to fajnie wygalda ale ja inaczej patrze na to niz zapryszczony nastolatek co mysli, ze jezdzi sie jak w NFS 180 na recznym w zakret. To wszystko wynika z niewiedzy ludzi. Kiedys rozmawialem z takim typkiem i powiedzial mi, ze on by 300km/h veyronem do pracy jezdzil i byloby szybciej. Jak powiedzialem mu, ze przy
Morzna? Morzna. Kto, pytam kto i dlaczego ustawił na PL-autostradach 140km/h, a nie np. 150km/h albo jeszcze lepiej 160km/h? Czy tą jakieś wyliczenia z fizyki? jakieś statystyki są wzięte pod uwagę, czy zebrała się banda urzędasów i jeb 140km/h. To i tak dobrze, że zwiększyli ze 120.... dzięki czemu możemy na autobanach i ekspressówkach jeździć szybciej niż w większości krajów zdychającej europy, a nawet świata.
10 minusów i jeden komentarz. Ktoś jeszcze? @xamil54 Polska wieś i tak #!$%@? passeratii 180, ale tylko momentami bo poniemieckie silniki więcej nie dają rady no i piniędzy na wahę szkoda. Dopóki na Yanosiku nie pojawi się info o kontroli. Gdyby prawie wszyscy jeździli na autostradach w zakresie 120-160km/h (delta 40km/h) to większych problemów być nie powinno? A może ktoś jest przeciwny i uzasadni? Na ekspresówkach analogicznie 100-140km/h. Czy jeśli wprowadzimy
@kopawdupeswiniom: Przede wszystkim chodzi właśnie o mentalność ludzi. Dużo ofiar jest, buractwo na drogach, chamówa, ludzie którzy nie potrafia wjechać na autostradę a potem na nim 200km/h #!$%@? bo Passeratti w 1.9 TDI nie da rady więcej. Ludzie którzy pod prąd jadą i dalej walą bo nie widzą nic ze coś sie dzieje. Po prostu wszystko od mentalności zależy, w polsce ogranczenie 140 i duzo ludzi przekracza, a w Niemczech
Komentarze (124)
najlepsze
To działa w dwie strony. Dwupasmówka w mieście i 50km/h to nie jest rozsądne.
Pięknie się pan przywitał przed milionami słuchaczy...