Jak Apple dba o monopol na usługi serwisowe i dyma użytkowników
Masz nowego Ajfona? Lepiej nie naprawiaj go poza oficjalnymi punktami Apple, bo stracisz wszystkie dane i zostanie ci drogi przycisk do papieru. Zresztą może się tak stać nawet i bez napraw.
prze z- #
- #
- #
- #
- 222
- Odpowiedz
Komentarze (222)
najlepsze
Albo przynajmniej informaować go o tym "hej masz nieoryginalne cześci i nie możesz dodkonać aktualizacji bo inaczej twój telefon zostanie zniszczony"
Co za problem?
@murgal: mi to wyglada na grubymi nićmi szytą teorię spiskową. Mam w mieście autoryzowany serwis który obsługuje cała Lubelszczyznę i Podkarpacie, i od 2,5 tygodnia od kiedy wyszedł ios9 nie było ani jednego takiego przypadku. Wnioskuje ze informacja nieprawdziwa.
(✌ ゚ ∀ ゚)☞
@neoandrew: hmmm, telefon tak ale system operacyjny już nie, jest usługą oferowaną bezpłatnie przez Apple. Przecież jak zbrickujesz telefon to sprzętowo jest on dalej sprawny, nie wybucha mu od tego procesor. Apple nie gwarantuje również trwałości danych na telefonie. Dlatego system backupuje się codziennie, bezprzewodowo na Macu.
Tak więc nie bardzo są postawy...
Ani w lewo, ani w prawo, użytkownik na tyle praw co kot napłakał.
Po prost wielka żenada tym, jak dużą kontrolę ma ios nad tym co robi użytkownik.
Jak ktoś jest idiota i nie potrafi obsługiwać podstawowych funkcji telefonu no to sorry.
Brak backupu to jak parkowanie samochodu na luzie i bez hamulca...
Stracisz dane ? Tak jasne szczególnie, że jest icloud i synchronizuje na bieżąco , o OneDrive nie wspomnę.