Problem z taksówkarzami jest tej natury, że jest to branża, którą się ogranicza odgórnie, np. limitując liczbę taksówkarzy mogących jeździć w mieście.
Swoją drogą, kiedyś taksówkarze by być w korporacji musieli płacić parę tys. zł co miesiąc (tak opowiadał kiedyś jakiś taksówkarz), ciekawe, ile płacą teraz korporacjom w których są zrzeszeni.
@zlotychlopak: czy to co piszesz oznacza ze ja jako klientka taxi mam placic wiecej Tobie bo Ty nie potrafisz byc rownie tani jak konkurencja ? Czy mam placic na koszty fiakra i podkuwanie jego konie podczas gdy technologia pozwala na tansza jazde autem ? Czy mam placic na koszty korporacji taxi podczas gdy technologia pozwala na uber ? Sa inne zawody nie ma potrzeby byc przymusowym dozywotnim taksowkarzem.
O ile kierowcy Ubera płacą takie same podatki, mają ważne prawo jazdy i samochód z ważnym przeglądem, to niech sobie jeżdżą.
Nie widzę powodu dla którego kierowcy transportujący inne osoby musiały mieć dodatkowe zezwolenia i licencje.
Oczywiście taxiarze będą jojoczyć, bo konkurencja im wyrasta, a sami jak dorwali się do stołka, to zapominają ile problemów jest z uzyskaniem licencji na przewóz osób.
Ja rozmawiałem przy grillu i piwku z jednym właścicielem firmy autobusowej i busowej. Morał z jego wypowiedzi był mniej więcej taki: _"A ch*j z tego, że masz sprawny autobus i odpowiednie prawo jazdy skoro jeszcze trzeba zdobyć (nie tanią i nie łatwą do zdobycia) licencję na
W sumie to nasi taksówkarze bronią polskich firm. Wszak sa Polakami. Proponuje by zakazać używania taksówek innych niż polskie. Musza byc wyprodukowane w kraju z polskich elementów a nie montowane i z polskiego pradu. Wszyscy z zagranicznymi samochodami nie wspierają rodzimych przedsiębiorców wiec sa źli, niedobrzy i niemyci.
Komentarze (177)
najlepsze
Swoją drogą, kiedyś taksówkarze by być w korporacji musieli płacić parę tys. zł co miesiąc (tak opowiadał kiedyś jakiś taksówkarz), ciekawe, ile płacą teraz korporacjom w których są zrzeszeni.
Czy mam placic na koszty fiakra i podkuwanie jego konie podczas gdy technologia pozwala na tansza jazde autem ?
Czy mam placic na koszty korporacji taxi podczas gdy technologia pozwala na uber ?
Sa inne zawody nie ma potrzeby byc przymusowym dozywotnim taksowkarzem.
Nie widzę powodu dla którego kierowcy transportujący inne osoby musiały mieć dodatkowe zezwolenia i licencje.
Oczywiście taxiarze będą jojoczyć, bo konkurencja im wyrasta, a sami jak dorwali się do stołka, to zapominają ile problemów jest z uzyskaniem licencji na przewóz osób.
A czemu by nie...
Ja rozmawiałem przy grillu i piwku z jednym właścicielem firmy autobusowej i busowej. Morał z jego wypowiedzi był mniej więcej taki:
_"A ch*j z tego, że masz sprawny autobus i odpowiednie prawo jazdy skoro jeszcze trzeba zdobyć (nie tanią i nie łatwą do zdobycia) licencję na
Komentarz usunięty przez moderatora
i PiS
Komentarz usunięty przez moderatora
Proponuje by zakazać używania taksówek innych niż polskie. Musza byc wyprodukowane w kraju z polskich elementów a nie montowane i z polskiego pradu.
Wszyscy z zagranicznymi samochodami nie wspierają rodzimych przedsiębiorców wiec sa źli, niedobrzy i niemyci.