Budowa Estakady Krakowskiego Szybkiego Tramwaju (Timelapse)
Budowa estakady Krakowskiego Szybkiego Tramwaju pomiędzy ul. Wielicką i ul. Lipską Czas trwania: wrzesień 2013 - sierpień 2015 Estakada o długości 400 metrów...
kozi z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 98
- Odpowiedz
Komentarze (98)
najlepsze
1. Brak jest linii głównych. W Warszawie jak chcesz się przedostać z jednego fragmentu centrum miasta do drugiego to np wsiadasz do dowolnego tramwaju na pl Zawiszy i wiesz, że każdym tramwajem dojedziesz do pl Waszyngtona kilka km dalej. Dzięki temu masz tramwaj co 1-3 minuty. W Krakowie na każdym
Większość linii tramwajowych teraz to tzw. szybki tramwaj czyli po, odrębnym od ulicy, torowisku.
Jeżeli chcesz realnie porównać komunikację miejską to
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Gdyby była droga nie byłoby kasy z unii
2. Dofinansowanie jest ogromne
3. Chcesz drogę? Poczytaj o trasie bagrowej
4. Miasto musi stawiać na komunikację zbiorowa
To pierwsza inwestycja bez drogi
Jak możesz podawać argument o 2x więcej kasy skoro całkowity koszt przedsięwzięcia wynosi 135 mln zł, z czego dofinansowanie unijne sięgnie 60%, a mówi się, że może i raczej będzie większe - 80%, czyli estakada tbędę prawie za darmo, a przy budowaniu drogi unia dałaby 0. Wiec