W 2014 roku dopłaciliśmy do autostrad 1 139 000 000 zł
Choć prywatne autostrady powinny utrzymywać się z opłat za przejazd, to w ubiegłym roku podatnicy dopłacili do nich 1 139 000 000 zł.
geekmaster z- #
- 43
- Odpowiedz
Choć prywatne autostrady powinny utrzymywać się z opłat za przejazd, to w ubiegłym roku podatnicy dopłacili do nich 1 139 000 000 zł.
geekmaster z
Komentarze (43)
najlepsze
rozstrzelani natomiast powinni być ci którzy podpisali z nimi takie umowy w imieniu państwa.
Nie możemy sobie pozwolić na podwyższenie kwoty wolnej od podatku!
Budżet straci na tym 5 wchujdylionów szekli!
Nie budżet straci a kolesie mniej lub wcale nie zarobią. Zyskają obywatele i państwo, ale kto by się nimi przejmował...
ZGODA I BEZPIECZEŃSTWO kolesi i układu jest najważniejsze!
@kamil150794: A jaki biznes miała by prywatna firma utrzymująca autostradę na której nie może pobierać opłat? Odśnieżanie, remonty, naprawy ma robić za darmo?
Umowa ze Stalexportem dot. A4 obowiązuje do 2027r. Czyli przez 12 lat, nie 20-25.
GDDKiA Też jest operatorem autostrad. I to większości z nich. I
Kurde, jak jest 34zł za 100km autostrady (Konin-Poznań) to ilu kierowców się na to zdecyduje? Za 34zł to na gazie przejadę 200km.
Cena dla osobówek powinna być 5zł za 100km to wtedy kierowcy nie będą rozjeżdżać lokalnych dróg.
Autostrady zostały wybudowane w partnerstwie publiczno-prywatnym, więc są w czymś rodzaju spółki i obie strony dzielą się kosztami utrzymania solidarnie w wysokości udziałów (minus oczywiście wpływy z opłat).