Historia taka jak zwykle, zamieszkali koło toru, bo było taniej pewnie, a teraz o boże tor. Tyle się mówi o niebezpiecznych kierowcach. a gdzie oni mają pojechać jak zostaną pozamykane wszystkie tory?
Debil będzie debilem. Nie pomoże mu zbudowanie 20-tu najlepszych torów w okolicy, nadal będzie jeździł niebezpiecznie bo jemu chodzi o szpan i wyższość nad innymi zwykłymi kierowcami, tego na torze nie uzyska.
@Arrival: nie zgadzam się, jestem takim przydałem który podał @Rococo: . Moim pierwszym samochodem było bmw z 3,5l pod maską, jak to młody wydawało mi się że jestem super zajebistym kierowcą a wystarczył jeden wyjazd na tor(w Czechach)
@luka4: To nie jest ważne. Najważniejsze jest, że sam prezydent mieszka 4 minuty pieszo od toru. Tym samym, bezsprzecznie ma on w tym własny interes, aby pozbyć się toru i jednocześnie hałasu. Tak jak władze w całym kraju interesują się np. zerówkami i szkołami gdy to dzieci władzy z nich korzystają czy tak jak interesują się drogami i oświetleniem wtedy, gdy zbudowali dom na nowym osiedlu, tak ten prezydent interesuje się
@white_duck: To nie tylko problem ludzi wysoko postawionych. To problem większości społeczeństwa, które zamiast działać we wspólnym interesie to każdy patrzy tylko na swoją dupę i przez swoją perspektywę, ale nie szerzej. Bez tego nie byłoy tematów do narzekań, które tak bardzo uwielbiamy. Najlepiej wszystko zlikwidować BO POD MOIMI OKNAMI TO SIĘ DZIAĆ NIE BĘDZIE, a potem lament, że U NAS TO JAK ZWYKLE NIC NIE MA. Ot polska mentalność tak
Zastanawia mnie, jak wygląda funkcjonowanie takiego toru od strony komercyjnej? Z jednej strony mamy w Polsce tylko ten jeden tor w Poznaniu, a i to nie wiadomo jak długo, a z drugiej zero projektów i inwestorów chcących otwierać i zarabiać na takich obiektach. Czy naprawdę nie opłacało by się komuś otworzyć takiego toru gdzieś w okolicach Śląska, niedaleko autostrady (dogodny dojazd z całej południowej i centralnej Polski)?
@WalentyKwiczol: mnie zastanawia skąd te minusy. Pytanie jak najbardziej na miejscu, też chętnie bym się dowiedział coś o stronie komercyjnej takiego interesu i o ewentualnych planach inwestycyjnych.
Fantastyczny reportaż. Kawał dobrej lekcji historii. Mam nadzieję, że tor Poznań zostanie i nie spotka go historia toru z Lublina. Motocykliści i kierowcy samochodów, którzy przyjeżdżali do Lublina przenieśli się teraz m.in. do Białej Podlaski na teren byłego lotniska. Szkoda tylko, że nie jest to tor, a nawierzchnia pozostaje wiele do życzenia. Szkoda, że nie można realizować swojej pasji w bezpiecznych warunkach...
wkrotce zniknie calkowicie kolejny socjalistyczny relikt! po co komu tor wyscigowy, po co parki, zielence, skoro mozna budowac kolejne 20 metrowe apartamenty! prywatni inwestorzy najlepiej wiedza co to zagospodarowanie przestrzenne, i skoro twierdza ze najlepsze dla obywateli jest zabetonowanie wszystkiego czy balkony oddzielone od sasiednich budynkow o 2 metry to taka jest prawda!
@mareksa666: Gniję, bo na tym wszystkim najbardziej skorzystają agencje nieruchomości i deweloperzy takich budynków xD Żart dobry, bo w polsce takie drogie są te nieruchomości xD
Byłem na tym torze rok temu, miałem okazję zrobić dwa kółka w Porsche GT3 RS. Po tej przygodzie powoli odkładam na typowe auto do zabawy (aktualnie "na tapecie" jest Mazda MX-5), którym raz, dwa razy do roku będę mógł wyskoczyć do Poznania na Track Day i szkolić swoje umiejętności. Ale nie, politycy mi na to nie pozwalają, dzięki ich decyzjom i głupocie ludzi kupujących tam mieszkanie prawdopodobnie nie będę miał okazji spróbować
Komentarze (84)
najlepsze
Dobrze by było, gdyby jeszcze nie jeździli tam gdzie dzieci do szkoły zawożę.
@Arrival: nie zgadzam się, jestem takim przydałem który podał @Rococo: .
Moim pierwszym samochodem było bmw z 3,5l pod maską, jak to młody wydawało mi się że jestem super zajebistym kierowcą a wystarczył jeden wyjazd na tor(w Czechach)
https://www.strava.com/segments/5731830