Ja tam zapłaciłem w zeszłym roku mandat. Jechałem 80 niestety było 50. Trochę mam #!$%@? jak czytam teraz, że policja wnioskowała o podniesienie dopuszczalnej prędkości ( ale dopiero po artykule że tam bezczelnie suszą) Cwaniaki stali za barierką energochłonna tak, że radiowóz był schowany, widziałem ich z daleka ale niestety była iskra. Bezczelna baba z drogówki jeszcze z tekstem co tak szybko jadę. Droga ma oddzielnie po dwa pasy, akurat był mały
@ErroL: Przecież nie stoją tam, gdzie jest niebezpiecznie. Tam, gdzie jest niebezpiecznie większość ludzi jedzie wolno. Stają tam, gdzie można bezpiecznie depnąć. Zaznaczam, że mówię o większości, bo na wariata mocnych nie ma...ale z polowania na wariatów kasa nędzna, a ustawianie się tam, gdzie większość pojedzie nieco szybciej = profit. Sam dostałem jak na razie tylko jeden mandat - za parkowanie, za znakiem zakazu zasłoniętym przez otwartą bramę. Panowie Strażnicy Miejscy
@ErroL: A nie uwazasz ze przyczyna lezy gdzie indziej? To nie policja ustawia znaki tylko zarzadca drogi. Pytanie jacy fachowcy tam pracuja skoro po remoncie, rozbudowie drogi pozostawiono poprzednie oznakowanie. Nie przecze ze nasi stroze prawa niejednokrotnie sa az za nadto nadgorliwi ale przyczyna tego lezy zupelnie gdzie indziej. To ze zawnioskowali to chwala im za to ale jakby jaśnie pan inzynier ruchu wyszedl czesciej w teren to takich kwiatkow byloby
Generalnie wszystkie mandaty jakie dostałem w życiu to za totalny bezsens. np.
Miałem CB radio i słyszałem że suszą, więc jadę prewencyjnie 70 km/h za miastem (łąki, pola, lasy) i cyk zatrzymuje mnie policjant i pytanie gdzie się tak spieszę na 10 sekund odebrało mi mowę, po czym okazało się że jest tam jeszcze teren zabudowany, po otrzymaniu mandatu odjechałem kilkadziesiąt metrów i był znak odwołujący teraz zabudowany.
Tak trochę jeżeli chodzi o świrów. Mam dobrego kolegę, jeszcze ze szkoły. Dr medycyny teraz. Piszę do mnie z ok 6 tygodni temu, że na A2 dostał mandat. Na autostradzie. Pytam ile? No 140. No przecież tam wolno 140. Ale ja przekroczyłem o 140.
@Plackartnyj: wiesz, w dupach się przewraca. Chirurg plastyczny, to pewnie po bułki nim jeździ. Ogólnie jeden z nielicznych, któremu nie odwalilo po zrobieniu kasy.
@Plackartnyj: Jak są trzy pasy i mały ruch, to jeszcze ujdzie, ale jak są "Nasze ałtostrady" z dwoma pasami i z TIR'ami wyprzedzanymi przez innych, to nawet jazda 160 powoduje, że więcej się będziesz stresował hamowaniami "bo ktoś wyjechał" niż jakbyś jechał 140 na tempomacie.
Policjanci podkreślają, że nie oznacza to, że patrole nie będą się tam pojawiać. Wciąż nie brakuje bowiem kierowców, którzy na dwupasmowej drodze jadą znacznie szybciej niż 70 km/h.
I bardzo dobrze, że będą patrole, przynajmniej wyłapią tych wszystkich piratów i bandytów, którzy na drodze przez las, z dwiema jezdniami oddzielonymi pasem zielieni, po dwa pasy każda, ogrodzonej płotem i z przepustami dla zwierząt, chcieliby #!$%@?ć 90 km/h.
Bo te wszystkie ograniczenia u nas to z dupy są. Jak zacząłem jeździć po innych krajach to zrozumiałem, że tam ograniczenia mają sens i tam się wrecz #!$%@? po wąskich krętych dróżkach. A u nas dwa pasy, pusto i 50 km/h. Dlaczego w tym kraju wszedzie musi być patologia?
@ahoq: najbardziej lubie ograniczenia we Francji, odrazu widac ze mysla co robia. Przktycznie 3 typy ograniczen: 90 za miastem, 50 w miescie i 70 w miejscach bardziej niebezpiecznych (nie mowie o drogach exp.). 70 potafi stac np. w niektorych malych wioskach, albo na wlotach i wylotach z miast, gdzie nie ma juz takiego ruchu. A u nas #!$%@? wioska, 3 domy, zero ruchu, po bokach pola i teren zabudowany, #!$%@? mnie
Ja czekam, aż wreszcie ktoś zmieni oznakowanie na DK-44 w obrębie WA Sośnica. Dwie jezdnie po dwa pasy, barierki, bezkolizyjne skrzyżowania, żadnego ruchu pieszych, ale formalnie teren zabudowany.
a co z trójmiejską obwodnicą? ciągle jest tam ograniczenie do 100km/h a niby stawiali to tylko na zimę..
"- Zmiany mają obowiązywać zimą między Chylonią a Osową, zapowiada Bartłomiej Banach z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Gdańsku. Główną przyczyną jest duże natężenie ruchu i duże różnice prędkości między samochodami."
W Gdańsku od jakiegoś czasu w kilku miejscach podwyższono ograniczenia, nie wiem, może jakieś #ocieplaniewizerunkuadamowicza. Trasa W-Z do obwodnicy - z 80 na 100. Al. Zwycięstwa w stronę centrum, ostatni odcinek przed Placem Zebrań Ludowych - było 50 i zakaz wyprzedzania, jest 70. Marynarki Polskiej - ostatni odcinek w stronę Nowego Portu (i pierwszy od Nowego Portu) - z 50 na 70.
Komentarze (49)
najlepsze
Sam dostałem jak na razie tylko jeden mandat - za parkowanie, za znakiem zakazu zasłoniętym przez otwartą bramę. Panowie Strażnicy Miejscy
Nie przecze ze nasi stroze prawa niejednokrotnie sa az za nadto nadgorliwi ale przyczyna tego lezy zupelnie gdzie indziej.
To ze zawnioskowali to chwala im za to ale jakby jaśnie pan inzynier ruchu wyszedl czesciej w teren to takich kwiatkow byloby
np.
Miałem CB radio i słyszałem że suszą, więc jadę prewencyjnie 70 km/h za miastem (łąki, pola, lasy) i cyk zatrzymuje mnie policjant i pytanie gdzie się tak spieszę na 10 sekund odebrało mi mowę, po czym okazało się że jest tam jeszcze teren zabudowany, po otrzymaniu mandatu odjechałem kilkadziesiąt metrów i był znak odwołujący teraz zabudowany.
Inna sytuacja jadę sobie
I bardzo dobrze, że będą patrole, przynajmniej wyłapią tych wszystkich piratów i bandytów, którzy na drodze przez las, z dwiema jezdniami oddzielonymi pasem zielieni, po dwa pasy każda, ogrodzonej płotem i z przepustami dla zwierząt, chcieliby #!$%@?ć 90 km/h.
"- Zmiany mają obowiązywać zimą między Chylonią a Osową, zapowiada Bartłomiej Banach z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Gdańsku. Główną przyczyną jest duże natężenie ruchu i duże różnice prędkości między samochodami."
Trasa W-Z do obwodnicy - z 80 na 100.
Al. Zwycięstwa w stronę centrum, ostatni odcinek przed Placem Zebrań Ludowych - było 50 i zakaz wyprzedzania, jest 70.
Marynarki Polskiej - ostatni odcinek w stronę Nowego Portu (i pierwszy od Nowego Portu) - z 50 na 70.