@Mr_Przemyslaw: Ano po to że w czasach Junaków posiadanie V2 to był niemal cud - z polskiej motoryzacji to tylko Sokół (a tanie toto nigdy nie było) i amerykański Harley, model WLA (czyli moja miłość), ewentualnie WL/C/A. W latach 70/80 każdy chciał, wzorem z USA, jeździć chopperem - stąd pomysł na V2 z Junaka. Dopiero pod koniec lat 80-tych można było spotkać na zlotach nowsze Harleye oraz Indiany.
Jakieś 20 lat temu, będąc na zlocie (nie pamiętam dokładnie gdzie - kiedyś całe wakacje się latało od zlotu do zlotu poz całym kraju) widziałem Junaka V2, ale nie tego co na filmie. Tamten miał dwa oryginalne cylindry i głowice od Junaka osadzone na dorabianej "podstawie", zamontowanej na bloku silnika. Wydawało się to wręcz niemożliwe - ale chodziło płynie, pięknie i odpowiednio donośnie ;)
Komentarze (10)
najlepsze
░░░▄▄▀▀▀▀▀▄▄░░░
░▄▀░░░░░░░░░▀▄░
▄▀░░░█░░░█░░░▀▄
█░░░░░░░░░░░░░█
█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█
░█░░░░░░░░░░░█░
░░▀▄▄░░░░░▄▄▀░░
░░░░░▀▀▀▀▀░░░░
Tylko po co?
Przecież największy atut junaka to ten jego jeden cylinder 350ccm ;)
@Mr_Przemyslaw: Ano po to że w czasach Junaków posiadanie V2 to był niemal cud - z polskiej motoryzacji to tylko Sokół (a tanie toto nigdy nie było) i amerykański Harley, model WLA (czyli moja miłość), ewentualnie WL/C/A. W latach 70/80 każdy chciał, wzorem z USA, jeździć chopperem - stąd pomysł na V2 z Junaka.
Dopiero pod koniec lat 80-tych można było spotkać na zlotach nowsze Harleye oraz Indiany.
Ten, którego ja widziałem był w oryginalnym, popielatym, kolorze.
Komentarz usunięty przez moderatora