Reklama Plusha z bilardowym podrywem uznana za dyskryminującą kobiety...
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot należącej do Polkomtela taryfy Plush, w którym brand hero tej marki błyskawicznie podrywa dziewczynę, utrwala negatywne stereotypy na temat kobiet, bo poprzez jednoznaczne propozycje seksualne ukazuje je w negatywnym świetle.
luna55 z- #
- #
- 58
- Odpowiedz
Komentarze (58)
najlepsze
Jest teraz w TV reklama PKO "miniratka" gdzie została wykorzystana muzyka "andzia". Jakiś kretyn od marketingu nie ma zielonego pojęcia o czym jest ta piosenka i wyszło na to, że "Puść wodze fantazji i weź kredyt w PKO na gandzie."
jest nawet taka książka: "Spreading Misandry: The Teaching of Contempt for Men in Popular Culture" ("Rozkwit mizoandrii: lekcja pogardy wobec mężczyzn w kulturze popularnej")
mówię, że takie też się zdarzają - i że kiedy już są, to jakoś ani sami mężczyźni, ani też powołane do tego instytucje, nie robią z ich powodu afery.
a gdyby próbowano, zostałoby to wyśmiane jako
Wg pisma jakie otrzymalem od pełnomocnika do spraw równosci płci: dyskryminacja czy była czy nie może orzec jedynie sąd.