Człowiek chce kupić produkt za uczciwie i ciężko zarobione cebuliony i wierzy, że są na świecie osoby, które tak jak on kupiły ten produkt i wystawiają opinie, którymi się sugeruje. W sumie już chyba mnie nawet to nie dziwi.
W internetowe opinie na temat sklepów już od dawna nie wierzę. Napisałem kiedyś bardzo niepochlebną (ale zgodną z prawdą) opinię na temat sklepu Morele.net, gdy sprzedali mi używanego laptopa jako nowego. Opisałem przebieg sprawy, który trwał ponad 1.5 miesiąca. Opisałem co sklep zrobił, żeby nie wydać mi nowego sprzętu zgodnego z umową (czyli nowego laptopa), jak się przed tym bronił (łamiąc przy okazji prawo, bo ich regulamin okazywał się ważniejszy niż ustawa)
@husky83: Morele miało przyzwoity poziom jakości, obsługi i ceny jak wchodziło na rynek, teraz już jadą na przyzwyczajeniu klientów, a wszystkie te 3 aspekty poleciały na łeb. Nie wiem czy to efekt skali, czy polityka "byle sprzedać" zarządu, ale po paru trudnych lekcjach nie kupuję już tam więcej.
@rotie: nic odkrywczego, ale zauważyłem dopiero po jakieś chwili... Szary karton (bez logo producenta), w środku laptop owinięty folią bąbelkową (jak toner) zamiast w styropianie, instrukcja obsługi 'uniwersalna' to każdego laptopa na świecie ;-) No i jak przyjrzałem się opakowaniu, to na etykiecie magiczny napis 'refurbished', który wszystko wyjaśnił...
@przedostatni_wolny_login: Jak można uważać, że Agencja Interaktywna Magenta Solutions jest w stanie płacić za nierzetelne komentarze, które wprowadzają w błąd użytkowników serwisów i przyszłych klientów? Takie zmyślone kupione komentarze to oszustwo i na pewno tego nie robią, bo nie powinni robić.
@Vielokont: Chyba nie insynuujesz, że Magenta Solutions robi w mieście Gdynia nie tylko strony internetowe, ale też oszukuje ludzi pisząc zmyślone komentarze w internecie? What kind of human would do that...?!
@cacum3: bo mały przebieg to zazwyczaj krótkie odcinki. Krótkie odcinki to jazda na zimnym silniku. Jazda na zimnym silniku to nie do końca fajna sprawa w samochodzie. Zapchane odmy, dpfy czy inne egry. Nie mówię, że tak jest u Ciebie. Zresztą kto normalny w dzisiejszych czasach patrzy na przebieg?
"I z dbałością o poprawność językową", "bez pustosłowia typu wszystko ok, fajny produkt". Bardzo dobrze, właśnie po tym odróżnia się prawdziwe komentarze od tych za kasę. Te za kasę wyglądają jak pisane przez kogoś z kijem w dupie, poprawna polszczyzna aż do porzygu, widząc "wszystko ok" wiem, że to jest prawdziwy komentarz. Jeszcze żeby doprecyzować, jeśli widzę 6 komentarzy ze 100% poprawną polszczyzną to wiem, że to fake, jeśli poprawne komentarze są
@krczk: Nie wiem co w tym dziwnego. Gdy kupuję jakiś produkt, to jest dla mnie oczywistym, że ma działać. Nie widzę powodu by nagradzać firmę za to, że mnie nie oszukała. Pozytywne komentarze powinno się wystawiać wyłącznie wtedy, gdy firma z własnej woli swoim działaniem wykracza poza to na co się umówiliśmy, gdy dokonałem u niej zakupu.
@WaveCreator: oczywiście to wydaje się logiczne, ale co w momencie gdy masz okazję kupić wybrany produkt w dwóch sklepach, z których jeden ma 5 negatywnych komentarzy, a drugi tylko 1. Zakładając, że musisz - który sklep wybierzesz? To teraz pomyśl, że ten który ma 5 negatywnych komentarzy sprawnie i kompleksowo obsłużył już 10 tys. klientów, a ten który ma 1 negatywny komentarz wykonał tylko 30 transakcji. Nikt nie pisze pozytywów, więc
Komentarze (181)
najlepsze
@Mazowia: Nie nawet, a przede wszystkim. :)
Szary karton (bez logo producenta), w środku laptop owinięty folią bąbelkową (jak toner) zamiast w styropianie, instrukcja obsługi 'uniwersalna' to każdego laptopa na świecie ;-)
No i jak przyjrzałem się opakowaniu, to na etykiecie magiczny napis 'refurbished', który wszystko wyjaśnił...
Nie mówię, że tak jest u Ciebie. Zresztą kto normalny w dzisiejszych czasach patrzy na przebieg?
Bardzo dobrze, właśnie po tym odróżnia się prawdziwe komentarze od tych za kasę. Te za kasę wyglądają jak pisane przez kogoś z kijem w dupie, poprawna polszczyzna aż do porzygu, widząc "wszystko ok" wiem, że to jest prawdziwy komentarz. Jeszcze żeby doprecyzować, jeśli widzę 6 komentarzy ze 100% poprawną polszczyzną to wiem, że to fake, jeśli poprawne komentarze są
Oh, wait... I tak już pewnie są...
To teraz pomyśl, że ten który ma 5 negatywnych komentarzy sprawnie i kompleksowo obsłużył już 10 tys. klientów, a ten który ma 1 negatywny komentarz wykonał tylko 30 transakcji. Nikt nie pisze pozytywów, więc