@bircov: Mylisz się, mamy do czynienia z mostkim typu a-head który jest dodatkowo z góry dociskany deklem który niweluje luz na sterach, jeśli śruby byłyby luźne podczas skrętu kierownica przesunełaby się w lewo lub prawo a ty jechałbyś dalej prosto, na filmie widać że mamy kolarza szosowego a jak wiemy rowery szosowe do najmocniejszych nie należą bo liczy się masa a ta jest zawsze niska w szosie względem innych typów rowerów,
@bungaBunga: Tarczówki są mniej zawodne, bardziej przewidywalne, szczególnie przy większych prędkościach. Lepiej dozują siłę hamowania. Jeśli dorzucisz do tego jeszcze opony bezdętkowe to różnica jest już spora.
Czy jeżeli ktoś jeździ rowerem po jakichś lasach, gdzie często zwierzęta łażą, to nie mógłby sobie zamontować jakiegoś generatora hałasu? Kiedyś widziałem jakiś niby gwizdki na samochody, pewnie lipa, albo rower by miałza małą prędkość większość czasu, no, ale muszą być alternatywy, bo przecież nie będzie też dzwonkiem cały czas nap!%$#$@ał.
Komentarze (109)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Swoją drogą - ależ niefart...
Czy jeżeli ktoś jeździ rowerem po jakichś lasach, gdzie często zwierzęta łażą, to nie mógłby sobie zamontować jakiegoś generatora hałasu? Kiedyś widziałem jakiś niby gwizdki na samochody, pewnie lipa, albo rower by miałza małą prędkość większość czasu, no, ale muszą być alternatywy, bo przecież nie będzie też dzwonkiem cały czas nap!%$#$@ał.
rower na zlom, róg zlamany...