O tym jak pyszne.pl oszukuje na ocenach!
Na wstępie dodam, że jestem stałym klientem pyszne.pl. Wierzyłem, że oceny restauracji są wiarygodne i bezpośrednio odzwierciedlają odczucia klientów. BYŁEM W BŁĘDZIE!
Kilka dni temu, postanowiłem zamówić pizzę z nowo otwartej restauracji "Pychotto Pizza" we Wrocławiu. Ulotkę zostawili pod drzwiami, wyglądała w porządku, tak więc zamówiłem przez pyszne.pl
Tej samej nocy zaczęło się.... Pochorowaliśmy się (ja i moja dziewczyna) jak nigdy dotąd, 2 dni z życiorysu wyciągnięte, spędzone w toalecie lub w łóżku.
Czy aby na pewno zatruliśmy się pizza? Tak, tego dnia jadłem tylko tę pizzę i jesteśmy na 100% pewni, że to była przyczyna.
W związku z moim OGROMNYM NIEZADOWOLENIEM z zakupu, wystawiłem po raz pierwszy w życiu negatywny komentarz. Tego samego dnia otrzymałem telefon z pyszne.pl., w którym to przemiła Pani poinformowała mnie, że restauracja chciałaby się zrekompensować i serdecznie przeprasza. Kulturalnie odmówiłem i POPROSIŁEM O WSTAWIENIE MOJEGO KOMENTARZA - ku przestrodze innym użytkownikom.
Jako że firma jest nowa, a mój komentarz byłby pierwszym, pyszne.pl postanowiło nie wstawić mojej opinii. Zamiast tego, w przeciągu 5 dni od zdarzenia, pojawiły się 3 inne pozytywne opinie...
Jak widać na pyszne.pl można WSTAWIAĆ TYLKO POZYTYWNE OPINIE. A opinia pojedyńczego konsumenta (nawet stałego klienta) jest olewana.
Do tej pory wydawało mi się, że OCENY WYSTAWIAJĄ UŻTKOWNICY DLA UŻYTKOWNIKÓW, ale byłem najwyraźniej w błędzie.
Komentarze (143)
najlepsze
Komentarz pojawił się po czasie, i był poprzedzony mailem:
Twoich
Po pewnym czasie się to zmienia i nowa firma staje się jedną z wielu które są obecnie na portalu i wtedy bez problemu publikują złe opinie.
Ostatnio zamawiałem z jakiegoś nowego miejsca, po zamówieniu przez 15 minut nie dostałem potwierdzenia, więc
Ale rozumiem Twój punkt widzenia.
Zapoznaliśmy się z Twoją sprawą. Na początku chcielibyśmy przeprosić za wszystkie nieścisłości.
Oczywiście zgadzamy się z Tobą w 100 %, że opinie są od użytkowników dla użytkowników i każda opinia powinna być publikowana. Jeśli użytkownik na Pyszne.pl wystawi opinię, w której wyrazi swoje niezadowolenie - niezwłocznie kontaktujemy się z lokalem, aby ten naprawił swój błąd i wystawiamy opinię mimo to. W Twoim wypadku opinia nie została wystawiona przez przeoczenie pracownika, który w danym dniu zajmował się moderowaniem opinii. Naprawiliśmy już ten błąd i w ciągu 24 godzin Twoja ocena będzie widoczna. Bardzo przepraszamy, że poczułeś się oszukany! Oczywiście podejmiemy takie działania, żeby tego typu pomyłki nie miały miejsca w przyszłości. W naszym serwisie możesz znaleźć zarówno pozytywne jak i negatywne komentarze, ponieważ wierzymy, że opinie motywują restauracje partnerskie do podnoszenia jakości posiłków, dlatego każdorazowo staramy się interweniować w takich sprawach.
Przecież logiczne, że nikt nigdy nie napisze "tak usunęliśmy komentarz, bo klient płaci, klient wymaga".