Na wykopie są przeważnie ucywilizowani ludzie, którzy z dystansem podchodzą do niewinnych żartów na tle narodowościowym. Ale niech ktoś umieści ten spot na głównej stronie Faktu to rozpęta się piekło :)
Jak mają nas nie brać za handlarzy tanim szmelcem sprzedawanym spod płaszcza, jak dokładnie taki cyrk odchodzi na pokładzie LOT-u? Na obiad Prince Polo, potem kubeczek wody, po czym pani stewardessa przechodzi środkiem z rozłożonym katalogiem biżuterii oferując sprzedaż złota. Można poczuć się jak w cygańskim pekaesie do Sosnowca...
A już tam, że Czesi tak widzą Polaków. Akurat miałem przyjemność rozmawiać dłuższy czas z Czechem i to w dechę naród. Żartobliwy, otwarty i na luzie. Pamiętam, że śmiał się ze słowa "samochód", że - jak to samo chodzi? W sumie jakby się tak zastanowić no to jest to dziwny, nielogiczny wyraz w naszym języku. :) A najlepsze, że frajer po czesku to ktoś elegancki i szykowny, dostojny. Poznawajcie kultury i uczcie
Świetna reklama, typowe czeskie poczucie humoru, nie ma też w niej specjalnej nieprawdy, pomijając oczywiście że obraz jest przerysowany. Poza tym wszystko się zgadza. Kotek - symbol chińskiej tandety jaką można kupić na straganach w Polsce w każdym kurorcie i na każdym odpuście. Różance - symbol polskiej pseudo religijności, którą mierzy się ilością pomników Karola Wojtyły, którego Polacy mają za wielkiego rodaka, ale nie potrafią zacytować nawet najkrótszego fragmentu z jego podobno
@jm23_jm: Trochę przesadziłeś z tą teorią spiskową. Ja jedynie prezentuje zdrowe podejście do tej reklamy, która jest żartem, którego część osób nie zrozumiała. Budujące jest jednak to, że po chwilowym oburzeniu części ludzi, na przykład ciebie, większość spojrzała na to trzeźwo i nie widzi problemu a jedynie zabawny żart. Niestety jest już za późno, wytoczono duże działa, ambasadorka napisała list i umówiła się na spotkanie+, a reklamę usunięto. Dzięki temu
Komentarze (386)
najlepsze
Hm.. odważne posunięcie. Sama reklama śmieszna :)