@V0LV0: No jak to po co? Dla bezpieczeństwa. Żeby nikt nie wlazł na pole przypadkiem, co może np.: tragicznie się skończyć. Tak, to nie żart. Na polu może coś się stać.
@nico112: Na nawierzchnię składa się wiele warstw, różnych ich grubości, rodzaju materiałów, dostawców, co się przekłada na ceny, potem jeszcze robocizna różnych firm itp - wiele składowych na cenę ostateczną a wszędzie można "zaoszczędzić" i cena jednego i drugiego rodzaju nawierzchni moze się wahać w dość szerokich widełkach
Natomiast merc jest robiony przez wyłącznie jednego producenta, z wyłącznie takich a nie innych części składowych więc i cena musi być odpowiednia,
@nocnyMark: Jak wiadukt dla zwierząt to i baseny pożarowe na rozjazdach (wiaduktów dla zwierz at i ścieżki rowerowej) - rozjazdy oczywiście bezkolizyjne.
Komentarze (108)
najlepsze
Banda sk..synów durniów i kompletnych p!@!@ów
wykonanie koryta głębokości 10 cm - 3,50
Natomiast merc jest robiony przez wyłącznie jednego producenta, z wyłącznie takich a nie innych części składowych więc i cena musi być odpowiednia,
Co to ma być? Barierki od strony pola? -,-
@nocnyMark: No teraz to w sumie by się przydał, bo kopytne już będą miały problem. Ja bym barierki zaskarzył od strony ekologicznej.
Bo co jak np. jeleń trafi na rowerzystę?
... no i osobna droga pożarowa!
Nie wymagam wiele, o swoje walczę.
JB na 100%
A stara "ósemka" między Sycowem a Kępnem to myślicie, że jak wygląda? Tak samo.
Polska - Biało Czerwoni !
(。◕‿‿◕。)