@d1ck: jeśli oglądasz film na youtube i kopiujesz link w momencie oglądania to on ma w sobie od razu informację o czasie kiedy ma być otworzony, musisz odświeżyć stronę i wtedy kopiować linki:)
@kaskaderMike: Gdy wybierasz na YT "udostępnij", po prawej stronie boxu z linkiem masz opcję "rozpocznij od". Link do filmu z tym parametrem ma charakterystyczne "t=xx" na końcu, gdzie "xx" to sekunda rozpoczęcia odtwarzania.
Nie jest to jakaś sensacja. Wpiszcie sobie "crosswind" na yt, a zobaczycie, że takie lądowania to wręcz rutyna. Poza tym jeśli sytuacja nawet w najmniejszym stopniu zaczęła się wymykać spod kontroli, to piloci momentalnie przerwaliby lądowanie przeszli na drugi krąg.
Dobry pilot, z dobrych linii, od razu by w takim momencie zaprzestał lądowania i uciekał, w budżetowych liniach bardziej liczy się oszczędność paliwa, a raczej brak paliwa by móc odejść na drugi krąg
@davidoff_OB: "Nie znam się ale się wypowiem" to zdecydowanie zbyt powszechne motto na wykopie.
Na pewno nie była to sytuacja, która wymagałaby przerwania podejścia. Linia nie ma znaczenia, bo choć mają one swoje własne procedury, to zawsze minima są wyznaczone powyżej minimów producentów samolotów. Np. producent X dał w samolocie Y granicę bezpiecznego podejścia na np. 20 węzłów bocznego wiatru a linia Z ma granicę na 15 węzłach.
Komentarze (12)
najlepsze
2. Nie napisałeś kiedy akcja ma miejsce w opisie.
Generalnie, mocna trójka.
Komentarz usunięty przez moderatora
Na pewno nie była to sytuacja, która wymagałaby przerwania podejścia. Linia nie ma znaczenia, bo choć mają one swoje własne procedury, to zawsze minima są wyznaczone powyżej minimów producentów samolotów. Np. producent X dał w samolocie Y granicę bezpiecznego podejścia na np. 20 węzłów bocznego wiatru a linia Z ma granicę na 15 węzłach.
Są też wyznaczone