@aswalt: To zbyt proste. Najpierw powinno powstać PKP Furtki, odpowiedzialne za wszystkie bramy w infrastrukturze kolejowej, następnie PKP Kłódki zajmujące się wszystkimi kłódkami, którymi spółka zarządza, dodatkowo PKP Klucznicy odpowiedzialna za administrowanie kluczami do kłódek.
Oczywiście wszystko powinno być kontrolowane przez całą rzeszę urzędników i prowadzone przez osobne rady nadzorcze, a w poszczególnej spółce powinien istnieć odpowiedni związek zawodowy, który broniłby zatrudnienia specjalistów od furtek, kłódek i kluczy, którzy są
@aswalt: zapomniałeś, zatrudnić urzędników: jeden od zapisywania ile razy dziennie otwierana była furtka, drugiego od wydawania kluczy, trzeciego do listy płac, czwartego do ustalania grafiku itd.
@7th: przecież na kolei masz spółki niby prywatne tylko co to niby daje skoro finansowanie jest z budżetu samorządu, spółka jest monopolistą a zarząd jest z mianowania partyjnego.
To jest kpina, że coś takiego istnieje w cywilizowanym kraju... A tamta Kryśka z okienka jak z komedii Barei. Tylko że tutaj sytuacja nie do śmiechu ( ͡°ʖ̯͡°)
@Jacolex: Ale to tak trudno powiedzieć "Niestety nie mam klucza, proszę porozmawiać z.../ zadzwonić do..." tylko ma przerwę i nawet nie da kontaktu ani nic? Materiał jest pocięty ale zakładam że policjant nie jest aż takim debilem żeby nie zrozumieć
Komentarze (127)
najlepsze
Oczywiście wszystko powinno być kontrolowane przez całą rzeszę urzędników i prowadzone przez osobne rady nadzorcze, a w poszczególnej spółce powinien istnieć odpowiedni związek zawodowy, który broniłby zatrudnienia specjalistów od furtek, kłódek i kluczy, którzy są
48 godzin na klucz, a Pani przerwę ma...
http://pl.wikipedia.org/wiki/PKP_Intercity
Nie dotowało? Firma zrobiła manko na 9 mln w 2012 i nie upadła? Skończ proszę.
W 2013 na minusie byli 110 000 000 - dla nie wtajemniczonych 110 mln PLN.
TVN się na coś przyda ;]
@Tylko_nocny: Tu absurd jest tak duży, że nawet nie ma co czekać do nocy. Trzeba ciąć za dnia!