@Orator: lubię grzeczność we wszechświecie, ale takie lizanie się go po pupci - mimo tego, że znowu "testował" materiały, na których się nie znał, to przegięcie w drugą stronę. Ten prztyczek w nos skierowany na Sokołów w tym tekście był całkowicie niepotrzebny, bo nie dziwię się ludziom, iż się wk?%%ili, bo jakiś domorosły specjalista niestety uznawany gdzieniegdzie za autorytet w dziedzinie gastronomii, robił im koło dupy klepiąc brednie o Tatarach
Jestem w branży od kilkunastu lat. Pracuje w konkurencji dekorala, ale nie mogłem oprzeć się pokusie żeby to pokazać! Dla większości klientów farba to farba. Najważniejsze aby było tanio. Wybór na rynku jest naprawdę ogromny. Cena za 10l białej waha się od 30zł do 900zł. Mało kto wie, że każdy producent ma do pobrania karty techniczne a tam jest ładnie napisane jakie normy dany produkt spełnia.
A na bezsensowne rzyganie przed kamerą, p%#@!!$enie od rzeczy, gdy nie ma się podstaw wiedzy o produkcji żywności, a na końcu opluwanie marki,... odpowiada się pozwem sądowym.
@Ch_K: Sęk w tym, że on się opiera na reklamach i nie sprawdza właściwości produktów tylko prawdziwość reklam. To jest AdBuster, a nie ProductBuster. W reklamie nie mówią satynowa, matowa tylko podkreślają "szorowalna". No to on wyszorował.
@Bianconero: sam fakt zamiany to jedna sprawa. Druga to jak to zostało zrobione. Zamiast skorzystać z unicodowego znaku buźki, MS wykorzystał swoją czcionkę Wingdings. W tej czcionce buźka to bajt o wartości 74, takiej samej jak litera J. Jeśli ktoś nie ma w systemie czcionki Wingdings (a jak ma Linuksa albo OS X to na 99% nie ma) to widzi J, bo użyta jest jakaś "zwykła" czcionka jak Arial czy
Komentarze (136)
najlepsze
absurdalny argument ze strony dekoralu
Na kulturalne testy odpowiada się kulturalnie.
A na bezsensowne rzyganie przed kamerą, p%#@!!$enie od rzeczy, gdy nie ma się podstaw wiedzy o produkcji żywności, a na końcu opluwanie marki,... odpowiada się pozwem sądowym.