Australijczycy: polski klip „10 mniej ratuje życie” to kopia naszej reklamy
Spot zakupiony przez Sekretariat Krajowej Rady BRD do kampanii "10 mniej ratuje życie" to reprodukcja klipu australijskiej organizacji TAC z 2006 r. - Nikt nas nie pytał o prawo do jego wykorzystania - mówią Australijczycy. Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju nabrało wody w usta
mnich78 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 139
Komentarze (139)
najlepsze
Dlatego zawsze wydźwięk takiej kampanii jest plus/minus constant #danezdupy.
@jerzy_killer: W UK jest całkiem interesujący patent na przejścia dla pieszych w cetrum miast (tam gdzie nie ma przejść ze światłami) - otóż te z zebrą są opatrzone dodatkowo czterema słupami malowanymi w czarno białe pasy i opatrzonymi mrugającymi kulami. I uwaga - na tych przejściach pieszy ma pierwszeństwo. I to jest genialne, bo eliminuje nasze polskie dywagacje, czy pieszy wtargnął, czy już był na pasach,
https://www.youtube.com/watch?v=nktlbPvi0FQ
@PlonacaZyrafa: ... dlatego to on powinien uważać i wchodzić na jezdnię dopiero wtedy, gdy nic nie jedzie. A przepisy pozwalają mu jeszcze zwalić odpowiedzialność za swoją głupotę na kierowcę.
To i tak tanio. Powstał nie taki znowu najgorszy film.
Pamiętasz, jak Jagna i spółka przewalili kasę na pewne (nie)sławne logo? Logo igrzysk, których nie ma!